Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ÁJEMDIBI

10 tuti idézet Eddie Murphytől, mikor még vicces volt

2014. augusztus 21. - GGZs

eddie_murphy_86245.jpg

Felejtsétek el néhány percre a mostani, gagyi vígjátékokban limonádézó Eddie Murphyt, és utazzunk vissza a nyolcvanas évekbe. Eddie a legújabb komikus sztár, friss, mint a hajnali harmat és erős, mint Humbák Feri pálinkája. Szóval a mocskos szájú, kekec, de őszinte Eddie feláll a színpadra és belekezd a műsorába.

eddie-murphy-raw.jpg

Senkit ne zavarjanak a fények és a kamerák, ugyanis egy filmet forgatunk és maguk mind benne lesznek. De csak én kapok pénzt az egész hacacáréért.

 

entertain-on-stage.jpg

Én tudom, hogy egy csomó pénzt költesz a barátnődre, tudom, hogy moziba mentek, te veszed meg a fagyit, sütit, virágokat, bokaláncot, karkötőt. Hozzájárulsz a ruhájához és olyanokra költöd a pénzed, amit különben nem vennél meg. De nem a tulajdonod, mert elvileg te csak béreled őt. Bérleti díjat fizetsz, és opciód van a vásárlásra.

 

1018-Eddie-Murphy-and-Richard-Pryor-biopic-beef-1.jpg

Felcsörgettem Richard Pryort, hogy:Helló, Richard! Felhívott Bill Cosby, hogy túl mocskos szájú vagyok. Erre Richard: Ha még egyszer felhív az a faszfej, akkor mondd meg neki, hogy nyalja ki.

 

eddie.gif

Egy csomó külföldi jár ide. Özönlenek a turisták, akik látták a filmjeimet. Átruccannak az Államokba,van HBO-juk, megnézik a stand upjaimat, de nem értik a szöveget(csak a káromkodást), és amikor az utcán utánozni akarnak megkövezik őket. Egy rakás külföldi szokott odajönni hozzám, hogy: Eddie Murphy?! Baszd meg! Azanyád, Eddie! Ismerlek ám! Láttalak a tévében! Te vagy az a baszogatós! Imádlak! Szopjál le! Tedd be nekem, te fekete kurafi!

 

Eddie-stand-up.jpg

Emlékeztek a nemi betegségekre a hatvanas években? Ma már nem csak csíp, ha valamit meggyógyítanak az erősebben tér vissza. Mára a nemi betegségek is fejlődtek. Óvatosnak kell lenni, manapság az alkalmi szex olyan, mint az orosz rulett. Én is jó párszor kitettem a gyolyóimat a játékasztalra. Amikor az igazit keresed minden alkalommal kockáztatsz, és a tét a dákód.

 

s297a187ef39def82a194bc79e9da629f923392795.jpg

Vigyázzatok, nehogy csapdába essetek. Bármelyik nő megszerezheti bármelyik pasit, ha beveti az eszét és a bájait. Bármit elérhet, mert a nők már kiismertek minket. Nagyon könnyen kiismernek minket, tudják, hogy mindössze az önérzetünket kell táplálni és máris megfogtak. Fiúk, hányszor dugtatok meg ronda tyúkot, aki járt utánatok, és miután kiszórakoztátok magatokat, ezt kérdeztétek: hogy tudtam megdugni ezt a nőt? Úgy haver, hogy cirógatta az egótokat.

 

307505_full.jpg

Srácok, nehogy beleessetek a punci csapdájába! Igen, csapda! Kelepcébe ejtenek, ígérgetnek, ezt csinálják, ne dőljetek be. Az a legelterjedtebb trükk, hogy kiéheztetnek. Ne higgyétek, hogy immúnisak vagytok. Ha összefuttok egy nővel, aki tökéletesnek tűnik, de nem hajlandó semmire, az a csapda! … Ők is odavannak a szexért, de azért játszadoznak. Tudják, mikor fogják ezt megbánni, hölgyeim! Ha találkoznak egy csávóval, aki tetszik maguknak és viszont, és minden stimmel, de nem tesznek semmit. A pali azt mondja: Nyomás!, maguk meg: Neem akarom, és aztán a pasasnak már nem tetszenek, de dugni akar, ezért vár. Így szól: rendben,várok. Jó éjszakát. És vár. Vár három hónapot. Aztán végre megkapja a nőt, a nő: A tiéd vagyok! Erre ő: Baszd meg, te hülye picsa. Menj a búsba. Menj a francba, takarodj innen, gyorsan.

 

screenshot_3.jpg

Ő más. Ő nem kefélni akar, hanem szeretkezni – ez süket duma. Mert a szeretkezés és a baszás, úgy értem a fizikai aktus..., én olyan nőket dugok meg csak, akibe szerelmes vagyok, de nem szeretkezem senkivel, akivel ágyba kerülök. Gondoljátok végig. Azt szeretnétek, ha az ágyban azt mondaná a partner: ó, szeretkezzünk, vagy rántson magához és így szóljon: basszunk egy oltári nagyot! Te szarházi! Gyere, hágj meg, kefélj meg, hogy attól kolduljak! Vagy ilyenről álmodtok, hogy: hú, drágám, szeretkezni szeretnék veled?

 

AP080917029482_20110121161343_640_480.JPG

Én realista vagyok. De azt fogják mondani szeretkezni akarnak és azért várakoztatnak, és te vársz, vársz, vársz és még tovább vársz, még mindig vársz, aztán a végén csurrant neked valamit. És úgy érzed ez volt életed legjobb éjszakája. Jobban megkeményedsz, mint eddig bármikor. Ez az Igazi! Ezt az érzést kerestem egész életemben, végre szeretkeztem! Nem szeretkeztél, csak éppen jó volt és tudod miért? Azért, mert öt hónapig vártál rá. Ha éhezel és valaki odadob neked egy kekszet, hálálkodni fogsz. Ilyen finom kekszet még soha nem ettem, ez nem hétköznapi keksz, ugye? Milyen volt? Sós? Nagyon finom! Ez biztos valami étteremből való! … Megnősülsz, mert azt hiszed megtaláltad Őt. És mindennap ugyanazt a kekszet kapod egy évig. Aztán egy nap a hátadra fordulsz: hé, ez egy hagyományos, vacak keksz volt.

 

SNL_0324_03_Buckwheat_Jeans.png

Nem kell szétrúgni senki tökét, hogy fájjon neki, elég csak ha súrolják, és a pasas kiterül. Az jobban fáj, mert tíz másodpercig nem érzel semmit, azon gondolkozol, hogy fájni fog-e.

 

tumblr_l1aa15uBh11qbz9meo1_r2_500.png

Ha én valaha megnősülök, olyan nőt veszek el, akinek van stílusa. Utálom azokat a csöndes, salátaevő kurvákat, akik meghúzódnak. Tudjátok, ha elviszem őket egy étterembe és megkérdezem: Mit kérsz enni? Csak egy salátát. Közben meg a gyomruk: grrr. Nem értem miért csinálja ezt a gyomrom?! Mert éhes vagy, baszd meg!

 

Ezek az idézetek az 1987-es, nálunk először a tv2-n látható Eddie Murphy Show-ból(Eddie Murphy Raw) származnak, ami -ha jól tudom- az egyetlen magyarra fordított stand up Eddie Murphytől. Nagyon jó cucc még így magyarul is, egészen remek a fordítás és Dörner György szokása szerint pazarul szinkronizálja Eddiet. Szóval, ha felkeltettem az érdeklődésed( vagy csak rád hoztam a nosztalgiát), akkor nincs más dolgod, mint beszerezni és máris olyan dumák sorjáznak rád a párkapcsolatokról, szexről és minden másról, amiket büszkén elsüthetsz majd egy haveri társaságban.  

 

ok.gif

Azt tanácsolom mindenkinek, hogy ne fogadja el senki tanácsát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ajemdibi.blog.hu/api/trackback/id/tr326624341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fefe79 2014.08.22. 20:11:18

Bárkit "meg tudott nevettetni", így kéne írni a címlapon. Ugyanis megnevettetni tudott.

lutria 2014.08.22. 21:00:06

Nekem megvan ez a TV2-es felvétel videokazettán,csak már lejátszóm nincs hozzá vagy 10 éve...:(

2014.08.22. 21:18:26

Ezek az idézetek mitől tutik? Poént sem tudtam felfedezni bennük.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.08.22. 21:28:53

@trev: szerintem is inkább himsovinioszta faszságok

GGZs · http://ajemdibi.blog.hu 2014.08.22. 22:20:02

@lutria: Itt fenn van vidókazetta-minőségben, ha esetleg érdekel: vimeo.com/54606626

Coix 2014.08.22. 22:36:08

Jó pár éve láttam tőle egy standup felvételt. Előzetesen nem számítottam tőle sokra, de meglepetésemre rohadt jó volt az előadás. Pár itt leírt idézet még rémlik is, bár így az egész előadásból kiragadva tényleg nem tűnnek erősnek.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.08.22. 22:39:22

nem láttam még ezt rá fogok pillantani.

Albert György (törölt) 2014.08.22. 23:01:36

Vicces kell: Ha döglött lovon ülsz, szállj le róla

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2014.08.23. 05:25:27

Nem a TV2-n volt ez először, hanem még valamikor a 90-es évek elején a UIP-Duna Film kiadta feliratosan VHS-re. A TV2-n max a szinkronos lehetett először.

studkell 2014.08.23. 08:32:25

"ami -ha jól tudom- az egyetlen magyarra fordított stand up" - posztoló

A gondolatjel ne kötőjel legyen. Mondjuk - valahogy - így kéne. És a központozást (vesszők) is tanulmányozhatnád. Na lehet anyázni.

KopaszMercis 2014.08.23. 10:02:30

Eddie nem rossz... mondjuk Carlinhoz kepest gyenge kezdo

agymester_b 2014.08.23. 11:36:06

Eleg rossz a forditas, azert nem viccesek az idezetek...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.23. 12:58:21

Eddie Murphy valamikor vicces volt? Én mindig is erőltetettnek éreztem a "humorát". Valahogy úgy vagyok vele, mint Benny Hill-lel, nála is érezni lehetett a penetráns izzadságszagot, annyira igyekezett humorosnak lenni, mindhiába.

Az igazi Trebics 2014.08.23. 13:17:10

Nem tudom, a standup-jai nem fogtak meg, ott vagy elkapod a hangulatot, és bármin röhögsz, vagy nem. A korai filmjeiben viccesebb volt (48 óra, Beverly Hills-i zsaru, stb), kérdés, ott mekkora teret hagytak neki a forgatókönyvírók.

Korben81 2014.09.16. 21:24:38

Szerintem Eddie ekkoriban isten volt. Én vagy 5ször láttam az Eddie Murphy showt, és mindig szétröhögöm magam rajta,mert imádom a stílusát, mocskos száját. Ő az egyetlen számomra, akinek a káromkodásai zene füleimnek, öröm hallgatni.Persze akinek nem jön be a stílusa és nem szereti a káromkodásokat annak tökmindegy,mer utálni fogja.
Egyébként meg amiről beszél nagyon is elgondolkodtató, tulajdonképpen az életről beszél. Nem csak a poént kell figyelni,hanem ami mögötte van,és az ilyen egy igazi stand-upos!
Egyébként a szerző figyelmébe ajánlom, h készült egy másik legendás stand-up filmjei is: Eddie Murphy Delirious címmel 1984-ben. De ez sajnos magyar nyelven nem elérhető. magyar felirat sem létezik hozzá,nemhogy szinkron. És én fizetnék érte vkinek h lefordítsa.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.09.16. 21:55:33

@Korben81:

"én fizetnék érte vkinek h lefordítsa."

Mennyit?
süti beállítások módosítása