Bizony, mert a jó öreg Hitchcock nemcsak a feszültségkeltés nagymestere volt, hanem a médiához és filmjei reklámozásához is nagyon értet. Mindig remek sajtóanyagokat készített és készítettek vele, amiben nem szégyellte néha pályatársait, filmjeit, és olykor-olykor saját magát is viccesen, ironikusan ábrázolni. Ezekből szemezgetünk most.
Sosem értettem, hogy mit akarnak a nők. Csak annyit értettem, hogy nem engem.
Okozzunk a közönségnek örömet! Ugyanazt az örömet, amit egy rémálomból felébredve éreznek.
Walt Disneynek van a legkönnyebb dolga a szereposztással. Ha nem tetszik neki egy figura, egyszerűen csak széttépi.
A televízió visszahozta a gyilkosságot az otthonokba. Ahová egyébként is tartozik.
A bosszú édes és nem hízlal.
Könnyen megijedek dolgoktól. A számomra legijesztőbb, adrenalin-termelést kiváltó dolgainak listája: 1. kisgyerekek, 2. rendőrök, 3. magas helyek, 4. az, hogy a legújabb filmem rosszabb lesz, mint az előző.
Egy mozifilm akkor igazán jó, ha a vacsora, a mozijegy és a bébiszitter árát is megéri.
A filmek hosszát az emberi húgyhólyag kapacitásához kellene igazítani.
A televízió olyan, mint az amerikai kenyérpirító. Megnyomod a gombot és ugyanaz a dolog ugrik ki belőle minden alkalommal.
Stílus az, amikor önmagunkat utánozzuk.