Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ÁJEMDIBI

Tíz zseniális Woody Allen idézet, no meg az Annie Hall

2014. július 10. - GGZs

woody-bff-554001683.jpg

 

Íme néhány remek idézet a valaha élt egyik legnagyobb filmestől, aki nem az életműve által akar halhatatlanná válni, hanem úgy, hogy nem hal meg.

 

 

annie-hall-07-09-1977-20-04-1977-1-g1.jpg

Azt hiszem, a szerelem olyan, mint egy cápa: ha nem tud előre menni, előbb-utóbb beledöglik.

 

Nem akarok élni olyan városban, ahol az egyetlen kulturális fejlődés az, hogy a piros lámpánál jobbra lehet fordulni.

 

WoodyAllen.jpg

Én annak idején a New York-i Egyetemre jártam, és hát, khm, szóval rögtön az első évben kivágtak... ugyanis puskáztam a metafizika záróvizsgán. Azt történt, hogy belenéztem a mellettem ülő lelkébe.

 

art-140.jpg

Már gyerekkoromban is rosszul választottam nőt magamnak. Szerintem igazából ez a baj velem. Például amikor anyám elvitt megnézni a Hófehérkét, az összes többi gyerek Hófehérkébe lett szerelmes. Én viszont rögtön belezúgtam a gonosz mostohába.

 

Aki nem tudja csinálni, tanítja. És aki tanítani sem tudja, abból lesz a tornatanár.

 

118_annie_hall_dvd.jpg

Nem is tudom, szórakoztam-e ennél jobban valaha röhögés nélkül.

 

annie-hall.jpg

Eszembe jutott egy régi vicc:
Elmegy a fószer a pszichológushoz:
- Doki, a fivérem megőrült! Azt képzeli önmagáról, hogy csirke!
Mire a doki:
- Miért nem hozza be?
Erre a fószer:
- Behoznám, de szükségem van a tojásokra.
Nos, azt hiszem mostanában valahogy így vélekedek a kapcsolatokról. Teljesen irracionálisak és őrültek és abszurdak, de folytatnunk kell őket, mert legtöbbünknek szüksége van a tojásokra.

 

annie-hall-1977-08-g.jpg

A seregbe nem vettek föl. Tudja ez érdekes, a sorozáson HET minősítést kaptam. Ez azt jelenti, hogy Háború Esetén Túsz.

 

Te csak ne szóld le az önkielégítést! Olyankor azzal szexelek, akit szeretek.

 

tumblr_lrrs5n9u2h1qf063ko1_500.gif

Sosem szeretnék olyan klubhoz tartozni, amelyik egy ilyen alakot, mint én, elfogadna tagnak.

 

Ha képben vagy Woody Allen-ből, akkor már vágod, hogy az összes idézet az Annie Hall-ból, a komikus-író-rendező egyik legjobbnak tartott filmjéből való, amiben egymás után záporoznak a viccesebbnél viccesebb dumák, és tovább nem is tartanálak fel. Ha nem vágod, akkor talán épp itt az ideje, hogy megnézd-újranézd Alvy, a cinikus manhattani humorista(Woody) és a fiatal, még önmagát sem ismerő Annie(Diane Keaton) szerelmének történetét.

 

annie-hall-bw.jpg

 

 

A keserédes romantikus vígjáték 1977-ben készült, de erre a hetvenes évek ruháin kívül semmi más nem utal, a mai napig megállja a helyét, frissességéből mit sem vesztett. Megnevettet, elgondolkodtat, könnyet csal a szemed sarkába, azaz igazi örökzöld klasszikus. Ha megnézed, majd látod, hogy nem a mai kor vívmánya az idősíkon ide-oda ugráló cselekmény és nem Leonardo DiCaprio beszélt először ki a nézőkhöz(A Wall Street farkasa). Szóval, ha tetszett az Egy makulátlan elme örök ragyogása vagy az 500 nap nyár, akkor adj egy esélyt ennek a 4 Oscar-díjjal jutalmazott(Legjobb film, Legjobb rendező: Woody Allen, Legjobb női főszereplő: Diane Keaton, Legjobb Eredeti forgatókönyv: Woody Allen és Marshall Brickman) másfél órás filmtörténelemnek, amiben ilyen párbeszédek és dumák vannak:

 

 

 

 Roof_Scene_Annie_Hall.jpg

Az idézetek nagy része az Annie Hall - Forgatókönyv(Cartaphilus Kiadó, 2010)-ből származik, ami egy remek olvasmány. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ajemdibi.blog.hu/api/trackback/id/tr536497667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.07.12. 10:33:07

Woody tipikusan az a figura, akiből ruhatáros sem lett volna Hollywoodban, ha nem lenne zsidó.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.07.12. 10:47:03

'Sosem szeretnék olyan klubhoz tartozni, amelyik egy ilyen alakot, mint én, elfogadna tagnak.'

Ez nem Woody szövege, hanem Groucho Marxé, gondolom a többi se az övé de majd legközelebb utánaolvas a poszter.

okossan 2014.07.12. 11:10:09

@Tiszteltetem Brüsszelet: Akinek humora van, az mindent tud, akinek pedig nincs, az mindenre képes.

Thoras 2014.07.12. 11:17:47

@Tiszteltetem Brüsszelet: Amennyire tudom, a többi az övé, de az tényleg rohadt nagy öngól, pláne, hogy maga Woody is elmondja a filmben, hogy ez Groucho Marx mondta.

2014.07.12. 11:36:14

@Tiszteltetem Brüsszelet: Ezzel szemben itt vagy te, aki nem zsidó, humora sincs, hülye is, de erre legalább büszke. Igaz, Oszkárt sem kaptál. Pedig megérdemelnéd. Maradandót alkotsz.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.07.12. 11:40:26

@Thoras: Hát, a poszter nem mondta el. A cím: 10 zseniális WA idézet.

GGZs · http://ajemdibi.blog.hu 2014.07.12. 11:48:24

@Tiszteltetem Brüsszelet @Thoras: nem én vagyok az első, aki neki tulajdonítja, valószínűleg azért, mert mindenki az Annie Hall-ból emlékszik rá, szóval ez bocsánatos bűn szerintem. Egyébként meg, ha annyira keresitek a kákán a csomót, akkor szólok, hogy Woody Allen nem egyedül írta a filmet, hanem Marshall Brickmannal közösen.

De legyen igazatok.

Atomturbina 2014.07.12. 11:55:09

@Tiszteltetem Brüsszelet: A zsidózás nem kóser, de alapvetően igazad van. Woody nem vicces, komolynak meg komolytalan. A filmjeit hype-olni képmutatás, azért mert valami vélt entellektüel körhöz tartozást jelent. Ezek a filmek nem maradnak meg, az idézetek pedig nagyrészt másodkézből valók, vagy sekélyesek: "nem akarok élni olyan városban... bla, bla, bla" vagy a többi...

Larry Silverstein 2014.07.12. 12:18:19

@Atomturbina: Woody a nyú jorki Sasjózsi.

Ronda, beszédhibás (városi TVbe nem lehetne időjárás jelentő), a sikere titka hogy más zsidók azt mondják róla hogy hatalmas komikus.

Egyébként az alap RULE hogy aki ronda és/vagy beszédhibás és TV sztár az zsidó, akár Hollywoodban, akár Budapesten(pl. Pindroch Csabi)

De hogy ne legyek rasszistafasiszta, mondok vicces zsidót: Billy Crystal(ő sem az előre megírt filmalakításaiban jó, hanem standup-ban)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.12. 12:20:06

@Atomturbina: márpedig az Annie Hall fennmaradt, akármennyire is nem tetszik :)
különben nincs azzal semmi baj, ha véleményed van WA filmjeiről, de a nézőit/kedvelőit minősíteni pont úgy nem kóser, mint zsidózni.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.12. 13:15:42

@Atomturbina: az Annie Hall azért a véleményed ellenére fennmaradt :) amúgy nem az a baj, hogy WA filmjeiről véleményed van, hanem, hogy a nézőit/kedvelőit minősíted, ami ugyanúgy nem kóser, mint zsidózni.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.12. 13:16:18

bocs az ismétlésért, szarakodott a blogmotor.

Amator 2014.07.12. 13:54:18

Az hogy egyeseknek nem jön be az intellektuális humor, semmi gond, nézzen Jim Carey-t, de leszólni, ráadásul faji kérdést csinálni belőle, pont Woody Allen-ből, ez elég gyerekes. Fel kellene nőni egy kicsit a komolyabb véleményalkotáshoz. Remélem nem voltam sértő.

DandeLion 2014.07.12. 14:25:20

@Könnyen elkaptuk, uram!: Szívemből szóltál :)...szánalmas.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.07.12. 15:29:46

Én speciel szívesen megnéznék egy Larry Silverstein - Tiszteltetem Brüsszelet vígjátékot, szerintem tök eredeti lenne. Meg főleg vicces.

Az Oscar-on persze a zsidók nyilván elkaszálnák, de egy iráni fesztiváldíj azért lenne benne.

Bélabácsi 2014.07.12. 16:43:27

Nagy tisztelettel: klasszikusokat csak pontosan idézünk, azaz:

"Those who can, do. Those who can't, teach. And those who can't teach, teach gym".

Vagyis (Kern zseniális eredeti szinkronjából):

"Aki tudja, csinálja, Aki nem tudja, tanítja. És aki tanítani se tud, az a tornatanár."

Nna.

Atomturbina 2014.07.12. 17:09:57

@Nelson.: OK, jogos. Bocs, hogy általánosítottam. Nem akarom összemosni a képmutatókkal -és így valóban minősíeni- azokat, akik valami olyat találnak ezekben a filmekben, amit én nem látok.

tnsnames.ora 2014.07.12. 17:41:16

Ebben volt a "vessetek a mókusok elé" is, nem?

Hambre Voraz (törölt) 2014.07.12. 19:42:01

Nekem nagy kedvencem tőle az Agyament Harry.
Zseniális film.

nyisziati 2014.07.12. 19:57:07

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Én speciel szívesen megnéznék egy Larry Silverstein - Tiszteltetem Brüsszelet vígjátékot, szerintem tök eredeti lenne. Meg főleg vicces."

Igen. Valszeg Fábry csődörszamaras poénját is überelné.

Mondjuk nevetni csak az M1-Duna törzsközönsége nevetne rajta, de hát ez van. A világ többi részének marad Woody Allen. Szerencsére.

csizma64 2014.07.12. 19:57:15

Mindegyik filmje zseniális, akárhányszor újranézve halálra röhögöm magam rajtuk. Ettől én nem érzem magam szobnak. Rossz lehet, ha valaki egy szórakoztató filmben is a politikát, meg a fajelméletet keresi.

nyisziati 2014.07.12. 20:00:55

Ja és az se kis "teljesítmény", hogy egy filmklasszikus első kommentje zsidózással kezdődik. Úgy látszik náluk témaszegénység van, kénytelenek a "ballibbantak"-hoz járni.

Ha már mi nem megyünk hozzájuk.

Mondjuk nem is lenne miért.

Vajon feltűnt már nekik, hogy nemzetközileg valahogy nulla az ismertségük/elismertségük?

Alhazred 2014.07.12. 21:28:12

nekem is az agyament harry a kedvencem

ellenben már megérte benézni ide, ahol kiderül, hogy valaki hülye allenhez, de legalább zsidózással őróbálja leplezni

Dr_utcai_arcos 2014.07.13. 00:06:37

Minden tiszteletem a bloggazdáé, máshol az ilyen fostalicskákat már kivágták a p..ba. Amikor először láttam a filmet, a gonosz mostohás szöveget én is kiírtam egy füzetbe :). És nekem ami még kedvenc, a sportkocsis beöltözés, amikor megkérdezi, hogy hazafelé plutóniumfelhőn keresztül megyünk??? :D :D

- Szerzet - 2014.07.13. 01:49:46

Nekem jó volt az Annie Hall.

kulalak 2014.07.13. 03:40:36

"Emberek, vessetek a mókusok elé!" :)

Jó ez a film, ilyen is kell.

Holden (törölt) 2014.07.13. 10:17:31

A zsidóknak van a legjobb humora, ezt el kell ismerni. Aki ezt nem hiszi el, olvasson Joseph Heller-t (22-es csapdája, Valami történt, Isten tudja, ...).
Most láttam az HBO-n Billy Crystal "700 vasárnap" című műsorát, zseniális, annyit röhögtem, hogy majd megfulladtam. Mikor a nagynénje azt mondja Luis Armstrongnak: "Luis, próbáltad már csak úgy felköhögni?", napok óta ezen röhögök.
A legjobb sci-fi író Ray Bradbury, szintén zsidó (sajnos, mostanában halt meg). A Biblia szintén zsidó kötődésű, az Ószövetséget héber nyelven írták. A Jóbarátok, a Csupasz pisztoly, vagy mostani nagy kedvencem a Veep, szintén zsidó termék. Én ezek nélkül nem tudnék létezni, vegyük végre tudomásul, hogy a zsidók óriási mértékben járultak hozzá az emberiség kultúrkincséhez, és persze főleg a jó röhögéshez. Mernek önkritikusak lenni, ami a mocsok antiszemitáknak soha nem ment. Úgyhogy aki, a zsidókat bántja, engem is bánt, bár én nem vagyok zsidó. Ha fegyvert kellene fogni értük, megtenném, harcolnék a sok hülye antiszemita fasz ellen.
Woody-val egyébként egy baj van, az, hogy ateista és túl sok Freud-ot olvasott. A Zelig óta egyetlen nézhető filmje sincs, mindegyiket túllihegi. A könyvei sokkal jobbak. Mindenkinek ajánlom, olvasson Woody Allen könyveket!

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.13. 10:20:14

@Tiszteltetem Brüsszelet:
Biztos azért nem is ment soha Hollywoodba, hanem attól úgy 4000 km-re, New Yorkban lett filmes.

Persze vannak olyan hülyék, akik szerint ha film meg Amerika, akkor Hollywood.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.07.14. 11:43:16

és tényleg a film kapcsán csak a zsidózás megy a kommentekben?!
süti beállítások módosítása