Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ÁJEMDIBI

Top 20 Jerry Bruckheimer film a magyarok szerint

2014. szeptember 21. - GGZs

still-of-sean-connery-and-jerry-bruckheimer-in-the-rock-large-picture-the-rock-1706497786.jpg

Az egyik legnagyobb hollywoodi producer ma 71 éves, így ezen alkalomból a legjobb filmjét keressük! Top Gun vagy Bad Boys? Axel Foley vagy Sparrow kapitány? A döntés a tiétek!

 jerry-bruckheimer.jpg

Hogy képbe kerülj a hihetetlenül népszerű kasszarobbantó filmjeivel elhíresült Bruckheimer munkásságával, íme egy 20 filmjét tartalmazó lista, amit a Port.hu értékelései alapján állítottam össze a műveiből, ami a külföldi adatbázisokkal ellentétben szerintem sokkal jobban megmutatja, hogy mit szeret a magyar néző. A sorrend kialakításánál azokat a filmeket nem vettem figyelembe, amiket nem értékeltek legalább százan, illetve az utolsót önkényesen kicseréltem a Top Gun-ra, mert azért Mavericknek mégse kéne lemaradnia, valamint pontegyenlőség esetén a több szavazat döntött. A filmekhez találsz véleményeket pro és kontra, ezeket a Port.hu hozzászólásai közül szemezgettem ki, méghozzá úgy, hogy nagyjából lefedjék a nép pozitív és negatív ítéletét. Az egész cikk nagyon rajongói cucc akar lenni, szóval te se fogd vissza magad, és engedd szabadjára a saját véleményedet a kommentekben, meg persze szavazz az általd legjobbnak tartott Bruckheimer-produkcióra!

 

20. TOP GUN

(Top Gun, 1986)

A film értékelése: 7,9/10

322 szavazat

Best-Action-Movies-of-All-Time.jpg

 

Pro: Király ez a film, én nagyon szeretem. Itt még nem utáltam Tom Cruiset. Ekkor még normális volt.

 

Nekem kis koromban a kedvencem volt,és még ma is szívesen megnézem!a zene meg...a legjobb:)

 

Kontra: Az amerikai hadsereg propagandafilmje. Így lehetne aposztrofálni Tony Scott művét, amelyben Tom Cruise és Kelly McGillis a főszereplők. Unalmas, jellegtelen, és kiszámítható film. Legfeljebb egyszer nézhető lagymatag mozi!

 

19. A nemzet aranya

(National Treasure, 2004)

A film értékelése: 8,4/10

484 szavazat

nicolas-cage-national-treasure-book-of-secrets-poster-2.jpg

 

Pro: Nagyon jó ez a kalandfilm. A sztori király,a színészek jók,a zene tökéletes. Cage egyik legjobbja ez a mozi, az egyszer biztos.

 Az Indy4 sajnos egy közröhej. A Nemzet Aranya sokkal élvezhetőbb, és hihetőbb történet. Egy jó kis kalandfilm, ami még az eredeti Indy-sztorik hangulatát idézi. Akárhányszor meg tudom nézni.. :)))

 

Kontra: Tegnap néztem a tévében. Azt hittem izgalmas,látványos és érdekes lesz. Erre tök unalmas volt. A története lapos. Semmi fordulat. Egyedül a csaj volt jó benne. Diana Kruger. Nektek ez tetszett,nekem nem.

 Életem egyik legrosszabb kalandfilmje volt, hasonlít egy kissé a Da Vinci-kódhoz, ami szintén nem mondható egy érdekfeszítő mozinak, azonban a Nemzet aranya, a nem titkolt patrióta szándékokkal, és egyfajta naiv idealizmusával, nálam kicsapta a biztosítékot. Szerintem egyáltalán nem izgalmas, Cage kifejezetten nevetségesen bámul, mint egy birka. Én az első 20-30 percet komolyan vettem, aztán végigröhögtem az egész filmet. És ez a szánalmas hasonlat az arany mint érték, és Függetlenségi nyilatkozat között... szájbarágós és gyermeteg. A film technikailag rendben volt, de ettől függetlenül nem működik. Már a Cage által alakított figura neve is „beszélő név” Benjamin Franklin Gates → Benjamin Franklin (1706-1790) halálosan erőltetett mozi.

 

18. A nemzet aranya - Titkok könyve

(National Treasure: The Book of Secrets, 2007)

 A film értékelése: 8,5/10

367 szavazat

2007_national_treasure_book_of_secrets_001.jpg

 

Pro: Ahogy az első rész,ez is elnyerte tetszésem. A sztori most szerintem egy fokkal jobb, mint az elsőben,és a színészgárda is bővült Ed Harrisel. A zene tökéletes,a színészek jól muzsikálnak. Én imádom ezt a filmet.

 

Kontra: Mit is mondhatnék? Egy szórakoztatni akaró kalandfilm folytatása, amely ugyan jó, de mély nyomot nem hagy az emberben. Szerintem már készültek már jobbak is ebben a műfajban. Ez sem rossz, de azért nem világrengető.

 

 

17. Tolvajtempó

(Gone in Sixty Seconds, 2000)

A film értékelése: 8,5/10

393 szavazat

329322-60-seconds-1600x1200.jpg

Pro: Kénytelen vagyok a lehető legmagasabb pontszámmal jutalmazni, hiszen a remek színészek mellett a csodálatos, különleges autók és a kellemes zene kísérte akciók megkövetelték. Pedig remake!

Az eredeti sem kutya!

 

Kontra: Így sokadjára megnézve is csak átlagos alkotásnak tudom értékelni. Pedig remek szereplőgárdát sikerült összehozni és a történet sem lenne olyan rossz. Csak valahogy a kivitelezés nem jött össze. A film végi autós üldözés meg inkább megmosolyogtató, sem mint izgalmas. Bár az még belefér egy ilyen filmnél. A fő-gonoszról abszolút nem jött le az, ahogy beszélnek róla.

Összegezve az autó szerelmeseknek biztos igazi felüdülés. Nekem viszont csak három csillag. Azért egyszer legalább érdemes megnézni. Továbbá a film zenéje is nagyon jóra sikeredett.

 

16. Armageddon

(Armageddon, 1998)

A film értékelése: 8,4/10

688 szavazat

armageddon-1a-600x369.jpg

 

Pro: Megnéztem, megint :) Nagyon szuper film! Van egy-két apró, bosszantó momentum benne (Buschemi néhány beszólása például, de nagyrészt ő is jó), de összességében nagyon jól összerakták ezt a filmet. Jó karakterek, látvány, a zenéje külön szuper. A vége meg a finálé (Bruce nagy dobása) EPIC, zeneileg, látványban, mindenben. Bruce Willis szerintem az összes filmje közül itt a legkeményebb, bár nem rohangál pisztollyal, véresen egy pólóban, mégis olyan, mint a beton. "Nem tud veszíteni."

Isten vagy, Bruce :)

 

Kontra: Ez a fim önmaga paródiája, de még annak is gyenge. Ritka pillanat, amikor egy filmben van jelen az összes giccs, amit az elmúlt évtizedekben kitaláltak. Jogos az Aranymálna. Csak azt az egyet nem értem, hogy egy olyan kiváló színész, mint Billy Bob Thornton, akinek még humora is van, nem is kevés, hogy képes komoly arccal végigcsinálni ezt a blődséget...

 

15. Veszélyes kölykök

(Dangerous Minds)

A film értékelése: 8,5/10

130 szavazat

Dangerous-Minds-1995.jpg

 

Pro: nagyon jó film,elgondolkoztató,hogy a diákok milyenekké válnak,válhatnak,ha egy nem megfelelő társaságba vagy közegbe kerülnek. A tanárnő pedig megpróbál segíteni,amit viszont kétkedve fogadnak a diákok,mivel eddig rajtuk nem igazán vagy egyáltalán nem segített senki. Küzd azért, hogy ezek a diákok kapjanak egy esélyt az élettől,hogy rávegye őket a tanulásra és hogy leérettségizzenek, ami segítségével esetleg kitudnak törni onnan, ahol nem sok jót lának.

 

Kontra: Moziban láttam ezt a filmet és rendkívül középszerűnek találtam. A filmzene volt az egyetlen jó pontja.

14. Az utolsó esély

(Crimson Tide, 1995)

 A film értékelése: 8,5/10

131 szavazat

movies_tony_scott_films_8.jpg

 

Pro: Attól függetlenül, hogy a helyszín és a környezet 90%-ban a filmben ugyanaz, végig izgalomban tartja az embert, szinte fel sem tűnik,hogy az elejétől a végéig egy zárt térben játszódik a történet. Remek film, a szereposztás ugyancsak. Csillagos ötös részemről.

 

Kontra: Aki szereti a tengeralattjárós filmeket (Das Boot, Vadászat A Vörös Októberre) az mindenképpen nézze meg, bár nem olyan zseniális mint a fent említettek, de azért érdemes próbálkozni.

 

 

13. A Karib-tenger kalózai - A világ végén

(Pirates of the Caribbean: At Worlds End, 2007)

A film értékelése: 8,5/10

544 szavazat

potc_3_03.jpg

 

Pro: Nekem mind a három része nagyon tetszett. A zenétől,a szerelemtől,a kalandig minden. Remélem lesz még 4.rész.Már alíg várom, hogy legyen. Sok Puszi :)

 

Kontra: Az biztos, hogy nagyon erős elfogultságra van szükség ahhoz valamelyik szereplő irányába hogy ne lássuk meg ennek a filmnek a temérdek gyengéjét. Komolyan mondom, olyan mint ha az első két rész elfuserált, ötlettelen és zagyva paródiája lenne. Még Depp se jó benne, mi több: a film legrosszabb, legidegesítőbb, leggázabb jelenetei hozzá köthetők, pl, amikor meg van többszörözve, és az egyik ilyen "klón" elhagyja az agyát - hát az valami hihetetlenül vérciki, tényleg még paródiának is rossz. A sztori szinte követhetetlen, mint ha nem is lett volna forgatókönyv. Egyedül a trükkök érnek benne valamit. Egyszóval ezt nagyon elszúrták.

2,5/10, de mivel fél pont nincs, ezért 3/10 nagy jóindulattal.

 

12. Emlékezz a titánokra!

(Remember the Titans, 2000)

A film értékelése: 8,7/10

160 szavazat

remember_the_titans_2000.jpg

 

Pro: Nagyon szeretem ezt a filmet. Persze, bizonyára leöntötték az eredeti, valós eseményeket egy kis hollywoodi cukormázzal, de az ilyen történetek esetében ez szinte elkerülhetetlen. Rám hatott, az biztos. :)

 

Kontra: Denzel Washington nálam magasan a legjobb színész,miatta néztem meg ezt a filmet és mert annyira jó osztályzatot kapott.

 

Hát mit mondjak... sokszor már a hideg rázott, annyira nyálas,giccses, tipikus minden jó és szép buta amerikai film.

Már akkor megijedtem,mikor az elején megláttam, hogy Disney-film, de bíztam Denzel papában, hát sajnos ezt a filmet még ő se tudta minőségivé színészkedni.

Ez a film egy tömény nyáltenger, olyan vasárnap délutáni rtl klubbos...10/1, 10éven felülieknek nem ajánlom.

 

11. Bad Boys - Mire jók a rosszfiúk? 

(Bad Boys, 1995)

A film értékelése: 8,7/10

430 szavazat

bad-boys-1995.jpeg

 

Pro: az eredeti szinkronnal 10/10*

a cenzúrázott szinkronnal 10/-10*

Marha jó kis mozi! Jó történet, remek hangulat. Se akcióból, se humorból nincs hiány.

 

Kontra: gyenge film, két gyenge "színésszel"...

 

10. Bad Boys 2. - Már megint a rosszfiúk

(Bad Boys II, 2003)

A film értékelése: 8,8/10

371 szavazat

bad-boys-ii-american-action-comedy-film-martin-lawrence-will-smith-gabrielle-union-bad-boys-1745651943.jpg

 

Pro: Nekem mindkét rész nagyon tetszett! De ez egy fokkal mégis jobban. Pont az ilyen filmeket szeretem, amiben van akció és humor is. 10 / 10

 

Kontra: Will Smith az egyik legtehetségtelenebb színész, akit valaha láttam. Mindent túljátszik, nem tudja elhitetni, hogy ő most éppen az adott karakter, mindig őt, Will Smith-t látjuk a filmben. Az Én, a robot is vele lett igazán elrontva. Maradjon az éneklésnél, abban még valamennyire hiteles.

9. A Karib-tenger kalózai 2. - Holtak kincse

(The Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest, 2006)

A film értékelése: 8,8/10

588 szavazat

2006_potc_dead_man_chest_028.jpg

 

Pro: Ez a rész is fantasztikus akárcsak az egy! A három közül ez a kedvencem!!!!

Imádom!

 

Kontra: A kalózok használtak make upot, vagy az egy homoszexuális hippi, aki kalóznak öltözött a jelmezbálra? :P

Hogy ez mekkora giccs.. már az első sem kellett volna.

Amikor először láttam ezt a részt, úgy elvette a kedvemet a franchise-tól, hogy a harmadikat már meg se néztem. Most viszont újranézve nem volt olyan vészes, szórakoztató kalandfilm, még ha az első részt nem is közelíti meg.

 

 

8. Con Air - A fegyencjárat

(Con Air, 1997)

A film értékelése: 8,9/10

424 szavazat

con-air.jpg

 

Pro: Ez a film akkora, hogy az már természetfeletti:)

 

Ez már annyira szar, hogy jó!

Tipikus gagyi, keménykedő dumákkal, ripacskodással, stb..

Ez adja a bukéját! :-) Haverokkal szakadni, kötelező darab!

 

Kontra: Mai szemmel eléggé ZS akciófilm, de azért egyszer nézhető. John Malkovich és John Cusack hozza a szokásos remek formáját, Nicolas Cage pedig mint mindig, most is rossz színész, de pont ezért kedveljük.

9,1????????? Tipikus film+-os szar szerintem....

 

 

7. Beverly Hills-i zsaru 2.

(Beverly Hills Cop II, 1987)

A film értékelése: 8,9/10

185 szavazat

beverly-hills-cop-ii-51177c1af0bf9.png

 

Pro: Szerintem Eddie legjobb filmje. Ebben egy "nyugodt" perc sincs, folyamatos a duma, a poénkodás, karakterek és a sztori is rendben van.

 

Kontra: Murphy igencsak túljátssza a szerepét, idegesít ez a sok üvöltözés.

 

 

6. Deja Vu

(Déja vu, 2006)

A film értékelése: 8,9/10

556 szavazat

deja_vu_2006_1484_poster.jpg

 

Pro: Tony Scott mester megint alkotott. Egyik legjobb akciófilmje. A hidroplános üldözés fenomenálisan jól van rögzítve. Kevés ilyen jó hajós+helikopteres üldözés készül.. Többnyire mindenhol rángatják a kamerát, de itt nem.

 

A filmet már jó párszor láttam ,de mindig észreveszek benne valami újdonságot.

Az alapötlet és egészen elgondolkodtató, főleg mert kevés ilyen mű készül manapság.

 

Kontra: Hát nekem nagy csalódás volt. Szeretem a sci-fit, meg Denzel Washington is a kedvenc színészek között van, de a logikátlanságot ki nem állhatom. Ez az egész időutazásos kagyvasz egy nagy baromság volt.  

 

5. A Sólyom végveszélyben

(Black Hawk Down, 2001)

A film értékelése: 9/10

456 szavazat

 23_1.jpg

Pro: Számomra ez a legjobb háborús film amit eddig láttam.Egyszerűen zseniálisan kivan dolgozva a vágás nagyon jól lett megcsinálva olyan érzésem volt mintha én is ott lennék. A színészgárda önmagáért beszél mindenki nagyon jó volt és Ridley Scottban pedig eddig nem csalódtam. Tökéletes munka. 10/10!

 

Kontra: Sokkal jobbra számítottam. De ez sajnos leginkább csak egy látványos, pörgős US Army propagandafilm, semmi több.

Csak annak ajánlom, akinek egy ilyen filmben csak a kilőtt golyók száma számít.

 

 

4. A szikla

(The Rock, 1996)

A film értékelése: 9/10

547 szavazat

therock2.jpg

 

Pro: Megunhatatlan klasszikus. A felvezető jelenetektől kezdve az utolsó másodpercig.

 

Kontra: A "jó színészek egy gyenge filmben" tipikus esete. Egyszer meg lehet nézni.  

 

3. A közellenség

(Enemy of the State, 1998)

A film értékelése: 9,1/10

261 szavazat

Enemy-of-the-State.jpg

 

Pro: Ma ismét megnéztem, remek egy film, izgalmas minden pillanata, csak ajánlani tudom mindenkinek.

Egy igazi '90-es évekbeli film, csatlakozom a közvetlenül előttem szólóhoz a pörgősségét illetőleg, sajnos manapság már nemigen van ilyen fordulatos akciófilm.

 

Kontra: Tisztességgel "legyártott" krimi thriller némi társadalmi éllel.

 

 

2.  A Karib-tenger kalózai - A Fekete Gyöngy átka

(The Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, 2003)

A film értékelése: 9,1/10

834 szavazat

 0015fhp4.jpg

Pro: Nagyszerű film, igazi kikapcsolódást kínál. Izgalmas, ugyanakkor igen humoros is. Deppnél jobb színészt keresve sem találhattak volna Jack Sparrow szerepére. Kiválóan alakítja a kissé link, nem éppen normális, de a hajójáért bármire kész kapitányt. Én nem moziban láttam, hanem DVD-n először, de már akkor is éreztem, hogy ez a film tökéletes. Nem szeretem a kalózos filmeket, de ezt imádom.

 

Kontra: Fogalmam nincs, mit esznek ezeken a filmeken olyan sokan. Annyira primitív volt már az első rész is, hogy nem bírtam végig nézni, a többivel ugyanígy jártam.

1.Beverly Hills-i zsaru

(Beverly Hills Cop, 1984)

A film értékelése: 9,3/10

226 szavazat

11169777_800.jpg

Pro: Szerintem abszolút klasszikus a film, és mindenkinek csak ajánlani tudom. Nem kell nagy csodát várni, de aki szórakozásra vágyik az megkapja. És ami még magánál a filmnél is klasszikusabb, az a zenéje.

 

Kontra: Átlagos, de tűrhető akciófilm. Nem szállingóznak a poénok, inkább csak úgy finoman. A történet jó. Ezekben a filmekben azért még volt anyag.

 

Szerinted melyik Jerry Bruckheimer legjobb filmje?
Beverly Hills-i zsaru
A Karib-tenger kalózai - A Fekete Gyöngy átka
A közellenség
A szikla
A Sólyom végveszélyben
Deja Vu
Beverly Hills-i zsaru 2.
Con Air - A fegyencjárat
A Karib-tenger kalózai 2. - Holtak kincse
Bad Boys 2. - Már megint a rosszfiúk
Bad Boys - Mire jók a rosszfiúk?
Emlékezz a titánokra!
A Karib-tenger kalózai - A világ végén
Az utolsó esély
Veszélyes kölykök
Armageddon
Tolvajtempó
A nemzet aranya - Titkok könyve
A nemzet aranya
Top Gun
Poll Maker

 

 

 

Csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz, vagy kinyírjuk a nyulat! Klikk a gifre!

tumblr_m33geeogXF1r9r8dq.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://ajemdibi.blog.hu/api/trackback/id/tr506717105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Korben81 2014.09.22. 18:13:00

A nagy filmek közül a Pearl Harbor és a Flashdance lemaradt, Gondolom nem véletlen.

Korben81 2014.09.22. 18:19:11

Egyébként divat fikázni a Bruckheimer-filmeket, de az akciófilm rajongóknak rengeteg kellemes percet okoztak a filmjei. Nyilván neki is készültek gyengébb filmjei.De a vicc az, h azokkal az egyesek szerint: 'gyenge-sz.r-giccses...' filmjeivel is többet keresett, mint más az ultraintelligens és/vagy agyondíjazott filmjeikkel.

GGZs · http://ajemdibi.blog.hu 2014.09.22. 20:48:16

@Korben81: hát igazából a Flashdance lenne a 20. , a Pearl Harbor meg a 21. és csak utána jönne a Top Gun. Szóval a listát inkább top 19 +1-nek kellene hívni. :)

Bruckheimer filmjei pedig pár kivételtől eltekintve jók, mindig remekül érzett rá, hogy mi kell a népnek. Az akciófilmjeit pedig annyira komázom, hogy nem is tudnék sorrendet rakni közöttük .

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.09.22. 21:39:00

Nem tudok egyet kiemelni, talán 5 sikerülne. Top Gun miden baromsága ellenére, Nemzet Aranya első része (a magyar szinkron kivételesen egész jó lett Riley sokkal jobb szinkronnal bír, mint saját hangja, ahogy NC is).

A Közellenség nem rossz, az Titánokat anno szerettem és a Karib tengerből csak az első rész. A többi hulladék. A 4. rész meg sem néztem már... A Deja Vu nekem nagyon tetszett. Na jó, ez 6. :)
A többi elég felejthető.

gizmo266 2014.09.22. 22:20:10

Hát elég középszerű filmek, de a legundorítóbbak ezek közül is azok, amelyek a csöpögős amerikai patriotizmust tolják az arcunkba, és/vagy amelyeket Michael Bay rendezett.

inebhedj - szerintem 2014.09.22. 22:29:46

Huh, hát ízlések és pofonok.

A Karib-tenger kalózai kimondottan kellemes vasárnap délutáni szunyókálós családi mozi, de a többi az nagyjából nézhetetlen kategória. (Azért nem írtam zs-kategóriát, mert azok legalább mókásak, lásd a zskategoria.blog.hu míves gyűjteményét.)

De persze csak szvsz.

(Muszáj volt elolvasnom a posztot, mert fogalmam sem volt, ki lehet az a Jerry Bruckheimer, akinek akkora munkássága van, hogy még a top-ja is 20.)

porch monkey 4 life! 2014.09.22. 23:02:42

A Szikla minden idők tíz legjobb akciófilmje között van és kész :) A Bad Boys II és a ConAir pedig tökéletes guilty pleasure filmek, még akkor is , ha egyébként is AAA+ költségvetésűek...

balazsman 2014.09.22. 23:33:30

de szomorú ez a lista... emiatt kár volt feltalálni a mozit :(

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.09.23. 07:54:28

Az indexről jőve sejtettem, hogy ő lesz. Az az érzésem, hogy minden 3. film elején ott van a villámcsapott fa. Amúgy miért nem látszik a szavazás eredménye? Hiába kattintok, csak valami spamoldal ugrik fel, de ott sincs eredmény.

A nép fia 2014.09.23. 10:44:22

Ezek azért vicces "kritikák". Itt az egész cikk eszenciája:

Pro: nagyon jó film/minden perce szuper/imádtam!

Kontra: rossz film/kicsit rossz/nagyon rossz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.09.23. 12:51:50

a bad boys a legjobb természetesen. :D

butyko 2014.10.01. 11:41:27

A szavazás végeredménye látszik,ha a " következő " gombra kattintasz. Jelen állás szerint a Sólyom végveszélyben c.film vezet. Valaki szerint ez propagandafilm... Szép kis propaganda,hogy milyen impotens módon harcolnak ezek a katonák,mennyire tehetségtelenül vezetik őket a tisztjeik.Ostobaságot ostobaságra halmoznak aztán a maradék megfut szégyenletesen. Én nem akarnék U.S. katona lenni ennek a filmnek az alapján.Szerencsére nem is leszek...:)
süti beállítások módosítása