Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ÁJEMDIBI

Ilyen, amikor Lena Headey tényleg meztelen

2015. június 22. - GGZs

 

libdhg2.jpg

Te is ilyen fancsali fejet vágtál, mikor kiderült, hogy a Trónok harca évadzárójában mégsem Lena Headey ballagott végig meztelenül Dubrovnikon?

Akkor most már ne csüggedj, alant egy csokorba szedve megtalálod a színésznő összes említésre méltó villantását, és ne aggódj, itt tényleg őt látod!

 

 

Lápvilág (1992)

 

 

Fair Game (1994)

 

                

                

                

 

Loved Up (1995)

 

headey_lena_loved_up_001.jpg

 

Kiéhezve (1997–2000)

 

Aberdeen (2000)

 

 

300 (2006)

 

 


 

m1l16pj.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ajemdibi.blog.hu/api/trackback/id/tr867565158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.06.24. 12:49:34

Én örültem a posztnak :) minek kattintasz ha nem érdekel? Lena pedig gyönyörű nő!:)

rockjano 2015.06.24. 15:20:07

Eléggé állapotos volt már hozzá…meg olyan csöcsei nincsenek mint a body double-nak

Amúgy nagyon szép teremtés és jó szinésznő…

lalolib 2015.06.24. 16:24:51

Nem vágtam fancsali képet, mert nem az volt a lényeg, hogy kit látunk megalázva "sétálni".
Ettől függetlenül nem gondoltam, hogy fiatalon ennyi meztelen jelenete volt.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.06.30. 09:55:55

@Koródi Antal: nem irónia volt, tényleg fontos poszt most mikor a net azzal van tele, hogy nem ő volt meztelen a trónokban.
süti beállítások módosítása