Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ÁJEMDIBI

20 lehengerlő Robert Downey Jr. idézet

2014. augusztus 05. - GGZs

1240114_210124612489345_483347680_n.png

Fiatalon az egyik legnagyobb sztár lett, majd drogfüggősége és börtönbüntetése kettétörte a karrierjét. Ő viszont visszatért, Vasemberként győzelmet aratott, és jelenleg Hollywood legjobban fizetett színésze. Ami miatt pedig annyian szeretik, az az őszinte, önirónikus humora.

Az alábbiakban a világ jelenlegi legmenőbb színésze mesél neked néhány mondatban az életről, a színészetről meg miegymásról. Ha tudni akarod melyik filmjét tartja a legjobbnak vagy mit gondol saját magáról, akkor tudom ajánlani ezt az interjúiból összeollózott vicces, de egyben elgondolkodtató válogatást.

 

actor-robert-downey-jr-sherlock-holmes-Favim.com-695317.jpg

1. Ha valaki meg akarja mondani neked mi a helyes, akkor csak szépen hallgasd meg, mosolyogj és bólogass... aztán csináld, amit amúgy is akartál!"

 

2. Ó, mostanában nem iszom. Allergiás vagyok az alkoholra és a kábítószerre. Valahányszor kipróbálom, rögtön bilincset kapok tőle.

 

tumblr_n6ud1cqXdW1tqurr0o1_500.gif

3. Ez az én mottóm: ez a férfiak világa, de a nők kormányozzák.

 

Bobs3.jpg

4. A legnagyszerűbb dolog, amit apám tanított nekem akkor jött, mikor egy telefonfülkéből hívtam. Mondom neki: Éhes vagyok. Még buszra sincs pénzem. Kérlek. Nincs más lehetőségem. Erre ő: Pff, szerezz munkát.

 

giphy (1).gif

5. Nem számít, hogy tudsz-e színészkedni vagy sem. Az fog munkához juttatni, ha bemész abba a szobába és eléred, hogy azok a kizsákmányolók téged akarjanak.

 

ugFkkz0.jpg

6. Ha Istent akarod megnevettetni, nincs más dolgod, mint a terveidről mesélni neki.

 

7. Azt vettem észre, hogy az aggódás olyan, mintha valami olyasmiért vezekelnél, amit nem akarsz, hogy megtörténjen.

 

giphy_6.gif

8. - Miért játszottál a Veszélyes övezetben(ami egy igazi zsé-kategóriás akció-baromság Billy Zane főszereplésével)?

- Ötszázezer dollárt kaptam két hétre.

 

9. A drogfüggőségről: Olyan, mintha egy csőre töltött pisztoly lenne a szádban és szeretnéd a fém ízét.

 

03_4.jpg

10. -Robert, ha a Vasember-páncél a való világban is létezne, és egy nap neked lenne egy belőle, mihez kezdenél vele?

- Eladnám.

 

tumblr_mqhtkwR3tA1r4bk6zo1_400.gif

11. Mindig kívülállónak éreztem magam ebben az iparban. Azt hiszem azért, mert felettébb elmebeteg vagyok.

 

41.png

12. A köszönőbeszéde 2010-ből, mikor Golden Globe-ot kapott a Sherlock Holmes első részéért: "Elsőként szeretném megköszönni Susan Downey-nak(a felesége), aki azt tanácsolta nekem, hogy ne bajlódjak a beszédre való felkészüléssel, mert úgyis Matt Damon fog nyerni."

 

Robert-Downey-Jr-body.jpg

13. Nem sok mindent tudok a színjátszásról. Igazából egy hihetetlenül szerencsés szélhámos vagyok.

 

tumblr_mzchhyg7Xp1s794spo1_500.gif

14. Nehezemre esik úgy nézni a Durr, durr és csókot, hogy közben ne kezdjek el nosztalgiázni rajta. Nem tökéletes film, valamiért mégis úgy érzem, hogy ez a legjobb dolog, amit eddig készítettem.

 

 

tumblr_mstuk6gcDn1ryxnm9o1_500_1.jpg

15. Olyasmi vagyok, mint egy gonosz tudós, ha figyelmen kívül hagyjuk, hogy nem vagyok gonosz... vagy tudós.

 

 

16. Mindenféle publikációban jelennek meg idézetek tőlem csak azért, mert én mondtam. Még akkor is, ha nem mondtam igazából semmit. Nem beszéltem a filmjeimről, nem beszéltem az életemről és a világ dolgairól se. A média mégis lehozza, pusztán azért, mert én mondtam. Le merném fogadni, hogy itt ebben a hotelban vagy kint az utcán most is van körülöttünk egy olyan művész, aki sokkal értelmesebb tőlünk, de mi soha nem fogjuk meghallgatni őt, mert ő egyetlen moziban sem szerepelt. És ez az, ami igazán felbasz a kultúránkkal kapcsolatban.

 

funny-picture-robert-downey-jr-emma-watson.jpg

17. A színészet a legvadabbul túlfizetett munka, amit csak el lehet képzelni.

 

tumblr_inline_mmhon9dRjA1qz4rgp.gif

18. Nézd, ha nem kapok egyet(Oscart) közvetlenül valami miatt, előbb-utóbb eljutnak oda, hogy adniuk kell egyet, mikor megöregszem. Tehát akárhonnan is nézzük, biztos kapni fogok egyet.

 

04_4.jpg

19. Az emberek soha nem változnak meg fenyegetés vagy kényszer hatására. Akkor változnak, ha találnak valami számukra becses dolgot, ami olyan értékes nekik, hogy elkezdjenek miatta másképp élni.

 

06.jpg

20. Egy rajongó aláírást akar tőle kérni. Odadug az orra elé egy egydolláros bankjegyet és egy tollat.

RDJ: - Arra akarsz kérni, hogy állami tulajdont rongáljak?

A rajongó megszeppenve: -Ööö...

RDJ: - Na adjad ide.

 

+1.

Riporter a feleségétől: - Mit gondolsz, mi teszi Robertet az egyik legmacsóbb hollywoodi férfivá?

05_4.jpg

 

A felesége: - Fogalmam sincs. Én minden reggel azt látom, ahogy a kis bokszerében császkál, miközben megeteti a macskákat és kitakarítja az almukat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ajemdibi.blog.hu/api/trackback/id/tr886573571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heimdall 2014.08.06. 09:23:08

Nagy jó volt, köszi! :)
A Durr, durr és csók tényleg a legjobb filmje szerintem is. Remélem, ha befejezi a Marveles pénzgyűjtést, akkor megint csinál rendes munkákat.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2014.08.06. 10:29:58

Kösz az összeállítást. remek dolgokat mond (16-os pont: és tényleg nem azért mondom, mert ő mondta)

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2014.08.06. 10:51:46

de miért vesz részt Emberiség Ellen Elkövetett Kulturális Bűncselekményekben (iron man)?

A nép fia 2014.08.06. 11:37:39

@endike: Dollárért. Nagyon sok dollárért. A Bosszúállókban például negyvenhétmillióért. Vagy ötvenhétért? Hm, ki számolja? :-)

Negrogo 2014.08.06. 12:04:14

1 es a 19 nagyon betalal ahogy 7. is. A tobbibol csak ugy sut, h nem veszi magat komolyan.

2014.08.06. 13:10:21

@endike: Ld. a 8-as pontot :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.08.06. 13:31:46

az 16 és 17es a legjobb. Meg az utolsó az asszonyé. :D

Mercel 2014.08.06. 18:45:57

A 20-as ponton felröhögtem:D
A +1 meg a Zasszonyt minősíti. Pozitívan:)

"Frigyes"

Ui.
Jah, és igen a változással kapcsolatban nagyon betalált.

mfplajos 2014.08.06. 19:40:54

A 6-os Woody Allen-idézet, és nem RD... Khm.

jolaca 2014.08.06. 19:51:18

A 16.-ban:
Mindig van "egy olyan művész, aki sokkal értelmesebb tőlünk"...
A frappáns mondásairól akár így is híres lehetne, de feltételezem, hogy eredetiben úgy hangzik, hogy az illető NÁLUNK sokkal értelmesebb. Ha TŐLE lett az ismeretlen még pengébb, persze nagyot dob Robert képességein - de akkor hol az önirónia?...

Bejgli 2014.08.08. 12:20:35

@jolaca: Ez a nálunk régebbi formája, ma már furcsa, de nem helytelen :) És persze félremagyarázható :)
süti beállítások módosítása