Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

25 zseniális Hofi Géza idézet

2014. július 29. - GGZs

hofi.jpg

Nemigen hiszem, hogy bármi újdonságot tudnék mondani Hofi Gézával kapcsolatban, úgyhogy meg se próbálom. Egy biztos: nincs még egy olyan humorista, aki ekkora hatással lett volna nemzetünkre. Poénjai és gondolatisága generációkat nevettetett meg és gondolkodtatott el, szállóigéi pedig nemzedékről nemzedékre szállnak a mai napig. Milliónyi humorbon-bonjából kínálunk most meg néhánnyal, a minőség garantált!

 

43.jpg

1. A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

 

 

2. -Hát veled mi van, hogy vagy?

-Miniszter lettem.

-Miniszter?

-Igen! Tengerészeti miniszter!

-Tengerészeti? Hát te hülye vagy, nincs is tengerünk!

-Géza, te vagy a hülye! Hát van népjóléti miniszter is!

 

3. 

Figyelj, haver! Kis focistám! Szerinted az új stadiontól megjavul a foci? Öhöm. Ha Mari néni szarul főz és adok neki Zepter edényhalmazt, attól finomabb lesz benne, ami szar?

 4_3.jpg

4. 

A fociban az a lényeg, hogy a labdát, ahhoz passzold, akin ugyanolyan színű mez van, mint rajtad.

Ja! És futni kell! A vízilabdában ezt már rég kitalálták: aki nem úszik – megfullad.

 

giphy_5.gif

5. Politikusok. Tudod, ezek miért lopnak? Hagyománytiszteletből!

 

 

6. Mi az: Negyven kiló és legel?

Jövőre Te!

 

11_2.jpg

7. -Te képzeld, a feleségem krumplipürét akart csinálni a rántott húshoz, de amikor kiment a kamrába krumpliért, összeesett, és meghalt.

– És te, mit csináltál?

– Há' rizst.

 

hofi1.jpg

8. -Te, és ti a feleségeddel hogyan csináljátok? Te vagy felül?

– Nem, úgy tériszonyom van.

– S alulról?

– Úgy meg fulladok.

– S oldalról?

– Úgy meg nem látom a tévét.

 

9. Józsi bácsi a szemésznél:

-Józsi bácsi! Rég láttam!

-Ja, régen én is.

 

10. Magyarországon

az egy főre jutó bunkók száma: kettő.

 

11. A korrupció az, amiből mi kimaradunk.

 

hofi.jpvg.jpg

12. 

Én elszabtam,

te elszabtad,

ő elszabta,

mi elszabtuk;

ha elszabtuk,

hát elszabtuk,

utólag már szabhatjuk.

 

13. Ezekhez képest a ház nélküli csiga gerincoszlop...

 

10_2.jpg

14. Te figyelj, a te feleséged hogy szeretkezik? – Van, aki dicséri, van aki nem...

 

15. Ott van a Nagy Kínai fal .... Érdekes, a kis kínai az meg nem mindig fal.

 

16. -Te figyelj, haver. Magyarországon jobb lett az élet!

-Tényleg?

-Nem, de képzeld el.

 

17. lé1.giflé2.giflé3.giflé4.gif

 

 

tumblr_n0kxbm5Tss1sn8ziso1_400.gif

18. Az élet olyan, mint a motor. Be kell rúgni, másként nem megy.

 

19. Anyósom fekszik az ágyon: – ...Jaaaaj. ...Meghalok... Egy pók mászik a plafonon...

– Anyuka! Egyszerre csak egy dologgal tessék foglalkozni!

 

20. Az igazságból elveszett az „i”.

 

83808.jpg

21. “A választás végén az egyik nagy politikus, már nem ismerni, de az a nagy politikus azt mondta, tévé, nyilvános, egyenes adás… Nagyon európai hangon azt mondta, hogy “Minket legyőztek, gratulálunk az ellenfeleinknek.” Erre a másik: “Nana, nana! Minket nem győztek le, csak kevesebb szavazatot kaptunk!” Ötlet! Ha ezt drága anyámnak elmondhattam volna, hogy “Anyucikám, én az érettségin nem buktam meg, hanem csak az ötöshöz hiányzott még négy jegy!”

 

22. Útban a Bahamákra

 

– Etensön-etensön! Nó szmóking plíz!

– Mit mond?

– Lengén kell öltözni, mert kurva meleg lesz.

– Etensön-etensön!

»A szigetek lakosságának 70%-a AIDS-es, 30%-a asztmás.«

– Mit mond?

-Aki köhög, meg lehet dugni.

 

23. 

Isten, Haza, család

 

Az Isten se megy addig haza, amíg otthon van a család.

 

226166_453437977_big.jpg

24. Az volt a baj, hogy az első két gól hamar jött. Ühüm… Mihez képest? Ugyanis: amikor a bíró beveszi a szájába, az nem azért van, mert jó a sípnak, hanem onnantól az már a mérkőzés, tudod?

 

25. v1.gifv2.gifv3.gifv4.gif

 

“Bolond is lennék normálisnak lenni.”

tumblr_m7met71Lly1rxgdbwo1_500.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ajemdibi.blog.hu/api/trackback/id/tr346557901

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad, hogy Goodfriend egy frissen kirobbantott polgárháborúból érkezett Budapestre? 2014.12.27. 14:30:43

Más országból már rég kizavarták volna ezt az idegen belügyekbe avatkozó felforgató ügynököt, aki korábbi állomáshelyén, Szíriában is részt vehetett a százezrek halálát követelő "Arab tavasz" nevű vérengzés kiprovokálásában. Mi is megtehetnénk, amit a ...

Trackback: "Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek" 2014.12.27. 14:26:25

Ismételjük át az Őszödi beszéd leghíresebb, szállóigévé lett sorait, mert a mi Ferink akkora vehemenciával próbál az ál-civil ellenzéki mozgalmak élére állni, mintha abban bízna, hogy senki nem emlékszik rájuk!  Ez az ember a korrigálhatatlan, súlyos ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ex-dr. vuk 2014.12.27. 11:32:11

@maxval, a gondolkodó birca: neked mindenrol viktorka jut eszedbe? :DD ez mar beteges, nem kicsit :)

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.27. 11:32:35

@Bogyó 2:

Van több rosszindulatú utánzóm, ez tudod ugye? Övön aluli ballib harcmódszer ez, nicket hamisítani.

Na, most nézd meg ki írta azt, amire reagáltál!

ex-dr. vuk 2014.12.27. 11:37:02

@maxval, a gondolkodó birca: "Az uto megallt bennem, mikor mondtak, hogy lehet, hogy be fog fagyni a Duna ..."

Szamiz67 2014.12.27. 12:52:43

@Bafana: Értem tehát a vadászatokon ott sütögette az őzpörköltet a jövőbe látó szoci elit, csak oda kellett menni és megkérdezni, srácok mi lesz 2010 környékén és ők megmondták, a többi már csak iparosmunka.

Szamiz67 2014.12.27. 13:08:31

@...elmúlik...: Nem 1000x elhasznált unalmas fordulat ez a szelep téma, bocs de Hofi nem a politikai témái miatt zseni, hanem amiatt, mert bármihez nyúlt, zseniálisan tette, legyen az hangszerek utánzásával előadott zenei poénokra építő előadás, vagy pl. a Rózsa Sándor sorozat paródiája. A politikai, közéleti témájú előadásaiban semmit se ért volna a téma, ha nem az ő tehetségével, stílusával adja elő. Persze a Kádár rendszer igyekezett főleg a 70-es évek elejétől barátságos diktatúrának mutatkozni, ezért támogattak, engedtek leforgatni bátornak, rendszerkritikusnak tekintett filmeket. Nem Hofi miatt találták ki a szelepet. hanem ezen a szelepen keresztül érvényesülhetett pár tehetséges ember, nem mindegy...
Amúgy én még humoristát nem hallottam Hofi zsenialitását kétségbevonni, nyilván amiatt is van ez, mert akkor fel kellene mutatni olyan előadásokat, pályafutást, amelyek felülmúlják Hofiét, bár ha így lenne (miért is ne lehetne), Hofi akkor is zseni lenne, legfeljebb a zsenik a száma nőne.

Bafana 2014.12.27. 13:10:59

@Szamiz67: Egyszerű lehetsz, mint egy faék. Biztos te még nem voltál olyan társaságban, ahol néhányan picit többet ittak és elkezdtek sztorizgatni. Esetleg fényezni magukat, elmondani régi történeteket, ami vagy igaz vagy nem. Hofi és a szoci vezetőkkel történt vadászatok köztudomásúak voltak.

Bafana 2014.12.27. 13:15:15

@Szamiz67: Hofi zsenialitását és tehetségét senki nem vonja kétségbe! De a 70-es évek elején nem volt egyszerű nyilvánosan elmondani egy "rendszerkritikus" viccet, ezt azért beláthatod. Nem akárki tehette meg.

Szamiz67 2014.12.27. 13:31:25

@Bafana: Én is nagyon szeretem a mai stand uposokat és kétségtelenül nagy hátrányban vannak Hofihoz képest, nem a futtatás miatt (Hofi évente 1x szerepelt a tv-ben) hanem az információ áramlás sebessége, továbbá amiatt, mert ma (szerencsére) nincs egységes média élménye az embereknek, manapság egy irodalmi, komolyzenei kulturális vetélkedő műsort nem néz egységesen több millió ember, egy műsorvezető nem számít már top sztárnak. Az a közös nevező szint, amit a legtöbb magyar megért, ezért az X-Faktor, VV meg az altesti humor szintjén mozog. A politika itt másodlagos, Gálvölgyinek vannak időtálló műsorai, de számomra inkább utánzó és helyzetkomikumra építő , Sas József kabaréja sosem volt friss és poénos (számomra), egyenes kínos volt számorma az a fajta humor. Fábry tehetsége, músorai időtállóak, de hát Fábry más úton járt, jár mint Hofi, nem énekel, nincsenek zenés paródiái, nem csinált a Rózsa Sándor paródiához hasonlókat, a műsorai nem önálló estek, egy nagy gondolatiságra felfűzve, hanem csapongó, vendégekkel tarkított estek. Tulajdonképpen Hofi aktualitását ez a poszt is csak aláhúzza, nem Komlós Jánosról, Kellér Dezsőről, Árkus Józsefről, pláne nem (brrr) Maksáról szól 200 komment, hanem Hofiról, akinek egy-egy előadását, paródiáját negyedévente visszanézek, rajta kívül csak régi Közgázas Sándor György előadásokat.

...elmúlik... 2014.12.27. 13:51:37

@Szamiz67:

"Nem Hofi miatt találták ki a szelepet." Ezt én nem is állítottam. Azt írtam, ő volt az egyik. Valamint voltak mások is.

"A politikai, közéleti témájú előadásaiban semmit se ért volna a téma, ha nem az ő tehetségével, stílusával adja elő." Ezzel sem szállnék vitába, sőt a tehetsége vitathatatlan.

"...Hofi akkor is zseni lenne,..." Ezzel kapcsolatban nem egyezik a véleményünk, avagy legalábbis egymástól eltérő módon definiáljuk a zsenialitás fogalmát. Ez azonban az ő érdemeiből mit sem von le. Szerintem.

Szamiz67 2014.12.27. 13:54:22

@Bafana: Belátom egyszerű srác vagyok, egyébként sem lenne esélye,m ezt letagadni, amikor ilyen brilliáns lelepzéssel állok szemben.
"elmondani régi történeteket" Nem, nem a régi történetekről szól a téma, idézném kettőnk korábbi hozzászólását.

" Hofi zsenijét mutatja, hogy (hozzám képest) milyen korán meglátta a magyar politikában, közéletben meglévő csapdákat, tendenciákat"
Ezt a mondatot igyekeztem úgy megfogalmazni (ez is egy reagálás egy másik hozzászólásra, érdemes ilyenkor azt is hozzáolvasni a kontextus miatt) , hogy Hofi 1989 utáni, de még 90-es évek eleji, közepi előadásaira utaljon, amelyekben már elég jól meglátta (egyszerű srácként én még nem) hogy Orbán Viktor személyisége és a magyar közélet minősége milyen irányba fogja vinni később az országot, ezt aligha elemezgették a régi pártfunkcik.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.27. 14:09:00

Hofi Géza a Kádár-rendszer kiszolgálója volt.

Bőkezűen megfizették azért, hogy a Párt központjában előre jóváhagyott poénokkal vezesse le a feszültséget. Mert amíg ő a képernyőn "megmondhatta", addig az emberek nem akartak kimenni az utcára, hogy "megmondják".

Aki nem érti Hofi sztárságának a lényegét, az nagyon buta.

ex-dr. vuk 2014.12.27. 14:21:59

@polyvinyl: es 89 utan kinek a kiszolgaloja volt? mert ugye folytatta tovabbra is ugyanazt, mint elotte.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.27. 14:30:51

@polyvinyl:

Más nem is lehetett volna. De ezt a szerepet játszhatta volna ostobán is.

A tehetségen nem ejt csorbát, ha azt valaki más kiszolgálására használja.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.27. 14:36:49

@Bogyó 2:

Nem, más ez.

MInden kommunista országban kellett valami plusz legitimáció Sztálin után.

Lengyelországban nem üldözték a vallást és nem volt kötelező tsz.

NDK-ban magas életszínvonal volt.

Romániában a független külpolitika volt.

Kubában nem volt cenzúra a külföldi filmekre.

BG-ban alanyi jogon járt az olcsó tengerparti nyaralás.

Stb.

Mo-on meg az, hogy a diktatúra megengedte, hogy az átlagember ne támogassa aktívan a rendszert. Elég volt csak passzívan.

Bafana 2014.12.27. 14:38:44

@Szamiz67: Hofi minden Szilveszterkor a képernyőn volt és az év során vagy kétszer megismételték. A rádióban sokkal többet szerepelt és lemezeket is kiadhatott.. Ennyit a nem futtatásról.
Politikai vicceket pedig kényes dolog ma csinálni és akinek egy kis esze van, az kerüli is a témát. AZ emberek 30 százaléka írtózik tőle, a maradék 70-et meg megosztja. Ma máshol vannak a törésvonalak, mind Hofi idejében. Akkor az ország 95 százaléka "ellenzéki" volt.
"a magyar politikában, közéletben meglévő csapdákat, tendenciákat" pedig több ember is meglátta (Csurkától Tölgyessyig), csupán az a kérdés, hogy kinek mi volt a forrása. És Hofi bennfentes volt a javából, de ezzel nem a tehetségét vitatom!!!
Azon pedig, hogy Orbán személyisége milyen irányba viszi az országot, nem érdemes vitatkozni, mert valakinek tetszik, valakinek nem (amúgy nekem sem). Viszont eddig háromszor választották meg és kétszer zavarták el.
Lényeg, hogy egyre kevesebben értik és értékelik már Hofi vicceit. Aki abban a korban élt, az nevet rajta. Viszont a helyén kell kezelni őt és nem árt tudni, hogy ki volt ő és mi volt a szerepe.

Szamiz67 2014.12.27. 14:46:58

@polyvinyl: Nagy szerencse, hogy itt viszont találkozni ilyen okos, szofisztikált hozzászólókkal. A bőkezűen amúgy mit jelent? Mit fizetett a pártközpont?
Szerintem, ha lesz időd olvass utána a Kádár rendszer kulturpolitikájának, nem biztos. hogy Hofira volt az egész felépítve, kitalálva, Aczél György önmagában egy érdekes intézmény volt, eredményes kutakodást, utánaolvasást. Amennyire emlékszem nem akartak tömegek az utcára menni, általános vélemény volt nyugaton, hogy ha demokratikus választás lett volna a 70-es években Mo.-on, akkor is simán, döntő arányban Kádárra szavaztak volna a magyarok. Sőt, még a 80-as évek sem volt társadalmi igény az utcára vonulással, a gebines, gmk-ás 'vállalkozósdi megnyitásával, majd a társasági törvény, a kétszintű bankrendszer és persze ezzel párhuzamosan a szovjet/orosz anyagi/gazdasági támogatás összeomlását egyfajta logikus átmenetként érzékelték az emberek az osztrák jóléti állam felé, a háttér előkészítő munka megelőzte a 89-es eseményeket. A lényeg a lényeg, Hofi hangütése, nyílt rendszer kritikája, pláne Kádárral folytatott színpadi polémiái a 70-es években még érdekesek voltak, a 80-as években ez a szerep elhalványult, feltehetően az egyre nyíltabb valós politikai ellenzék megjelenésével. Legalábbis én így érzékeltem.

osztovits 2014.12.27. 14:50:15

"a legalább nem raccsol" miért maradt ki?

MEDVE1978 2014.12.27. 15:01:18

Hofi Géza óriási tehetség volt. Valaki írta, hogy kordokumentum és igaza van. Valószínűleg ilyen tehetséggel ma már nem futna be vagy nem ezzel foglalkozna. Mindig szeretem az ilyenkor megjelenő nagy ellenállókat, akik nagy mellénnyel jelentik ki, hogy Hofi csak egy szelep volt az államszocialista rendszer társadalmi feszültségein és ezért "könnyű" volt neki. Még ha ez így is volt, az ilyen "szelep" funkció nem jelenti feltétlenül azt, hogy támogatta a rendszert és azt a világ legjobbjának tartotta. Ahogy sok más művész is akkoriban. Hofi baloldali volt és együtt érzett az egyszerű emberekkel, ahogy valaki írta, a prolikkal. A megszólalásaiból is ezt tűnik ki. Mindezzel együtt, sehol sem életbiztosítás egy diktatúrában (még ha az puha is, mint a Kádár rendszer) a vezetést bírálni.

Szamiz67 2014.12.27. 15:06:58

@Bafana: Arra utaltam, hogy a stand up-os srácok hetente fellépnek, részei a bulvármédiának, járják az országot, a lehetőséget bőven megkapják, más kérdés, hogy Hofi idején sokkal ingerszegényebb volt általában az élet, így kisebb média részvétel is nagyságrendileg nagyobbat ütött, a poénok terjedési sebességéről már nem is beszélve. Politikai viccel kényes dolog előjönni, ezt a problémát érezni is pár éve a stand up-os srácokon, viszont az is kockázatos, iilletve túl erős téma szűkítés, ha ilyen fontos, napi téma kimarad, mert könnyen súlytalan operetté válhat a műfaj. Ha csak VV, X-Faktor, Rising, stb. műsorokhoz/szereplőkhöz kötődnek a poénok, miközben nagyon súlyos társadalmi problémák illetve az ehhez kapcsolódó politikusi reakciók kerülnek az elhallgatott részbe. Érzésem szerint a humoristák most jutottak el oda, hogy nekik úgymond gondolkodás nélkül csípőből kell tüzelni, ami eszükbe jut, a néző dolga pedig annak megoldása, hogy ne személyes sértésnek vegye, ha Orbán, Lázár, Bajnai, Gyurcsánynak beszólnak valami miatt. Az irónia, az önirónia erős magyar hagyomány, el kell viselni ezt egy humoristától is, ahhoz hogy ütős, vérre menő kérdést érintő poénok is beleférjenek. A választóvonalat nem is a pártpolitika kapcsán érzem, hanem az ízlés, az arányérzék, az érzékenység kapcsán, ott van pl. a devizahitel ügye, ami óriási társadalmi probléma, mindenki ismeri, lehetnek vele kapcsolatos feldolgozható 'poénok' , de nagyon meg kell gondolni a módját a, hangvételt, mert könnyen átcsúszhat a vállalhatatlan, érzéketlen oldalra és ilyen téma sajnos egyre több van...

Szamiz67 2014.12.27. 15:16:13

"Lényeg, hogy egyre kevesebben értik és értékelik már Hofi vicceit. " Milliók csúsztak le , kerültek a szegénység ilyen-olyan bugyraiba, miközben a 'hatalom' szereplői láthatóan totál érzéketlenek irányukba. Ilyen helyzetben a szegény, 'kisemberrel' együtt gondolkodó, azt képviselő, közéleti Hofi iránti nosztalgia törvényszerűen erősödni fog, de csak a nosztalgia, mert Orbánon egyre kevesebb embernek van/lesz kedve jóízűen nevetni...

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.12.27. 15:25:06

@Szamiz67:
"Hofi felfedezője Kós János konferanszié"
Úgy érted, Komlós János? (Aki mellesleg titkosszolgálati tiszt volt?)
Mert volt Koós János is, csak az táncdalénekes volt (meg még ma is az állítólag).

tintamin 2014.12.27. 15:29:06

Hát senki nem emlékszik már, amikor úgy indított, hogy

"HURRÁ! LEDIPLOMÁZOTT DEUTSCH TAMÁS!" :))

Mivel kezd visszatérni a kárádizmus, meg a politikai jaszkarizás, újra ijesztően aktuális Hofi.

Meg az olyan filmek, mint a Tanú vagy a Legényanya.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.12.27. 15:34:20

@Szamiz67:
Mitől gázAs?
Tanulj meg magyarul: közgázos.

Szamiz67 2014.12.27. 16:14:08

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Köszi az érdemi hozzászólásaidat. Igen, valóban Komlós János (rossz arcú fickó volt, ránézésre is kinézett neki valami titkosszolgálati háttér :), később már eszembe jutott (13:31:25) a neve, de itt nem lehet javítani, annyira pedig nem volt fontos a személye. Köszönöm rajta vagyok, de így is naponta új és új (sőt, van amit még ismétlek is) hibákat vétek, kérem megértésed, hogy a hibákat, elütéseket gyakorlással probálom minimalizálni.

lavór 2014.12.27. 16:47:00

@tintamin:

Hofira mindannyian emlékszünk (még a gyerekeink is), Hofiról most is beszélünk, írunk, nézzük a 30 éves poénjait.

A mai stand up-osokról, Fábryról ki fog beszélni 30 év múlva...?

1349973572759 · http://bircahang.org 2014.12.27. 17:01:41

Hofi egy mocsadék kommunista volt, lehet ezt itt finomítani és szépeket írni róla, de ez volt a munkája, hogy elárulta a hazáját mint minden kommunista.

Manapság elképzelhetetlen lenne egy ilyen gerinctelen ember a kormánypárt közelében.

Androsz · http://migransozo.blog.hu 2014.12.27. 17:56:42

@J.László: "Azonban egy igazi zseni 1990 után is feltalálta volna magát. Úgy tűnik, Hofi csak a kommunista rendszerben tudott jó lenni."

Félig-meddig igaz, de részben a megfelelő környezet is elmúlt. Régen nagyjából egyformán éldegélt mindenki, nagyjából egységesen gyengécske volt a munkamorál, mindenki ismerte ugyanazokat a tévéműsorokat, hírességeket, eseményeket, és persze nagyjából mindenki utálta a rendszert. De nem gyűlölte, és nem gyűlölte az ország egyik fele az ország másik felét. Ma nem lehet egy politikai poént elmondani úgy, hogy a nézők fele ne legyen tőle durcás. Régen csak egy-két ember lett tőle durcás, amiket Hofi néha meg is szólított emiatt. A közönséggel való apró összejátszása egyébként része volt a hatalmas népszerűségének, mert művész úr helyett A Hofi lett. Ma az ország egyik fele a TV2-t nézi, a másik fele az RTL Klubot, a maradák a többit, vagy egyiket sem. Így az ország egyik fele nem érthetné, amikor Hofi valamelyik tévés szereplőre vagy tévéműsorra irányoz egy oldalvágást.

Kicsit ezekért is csengélkedik nálunk a stand-up humorizálás és az állítólag hungarikum kabaré. Hofi – és a munkatársai – nem tudtak ütős megoldást kitalálni, ezért az alpáriság felé menekült, és kereste a mindeni számára mulatságos közéleti szereplőket. Belehalt, talán így is felfogható. A mai fiatalabbik generáció már nem ismeri azt a rendszert és életmódot, amire Hofi annak idején olyan jól építhetett, ezért számukra ma Hofi értékelhetetlen. Én gyerek voltam, amikor a Hofisszeusz, meg A pék pókja meg a Nagy Vörös Óriás, meg Iván Kozirev, meg a Merre van a Budai? elhangzottak, meg aztán a harmadik Józsi bácsi, meg a Száradunk, száradunk? – némelyiket kívülről tudom –, és ma is nagyon jól szórakozom rajtuk. Jutott neki jó két évtizednyi ragyogás, de csak egy nagy generáció szókimondó istene lehetett.

@maxval bircaman szerkesztő: "Hofi egy mocsadék kommunista volt, lehet ezt itt finomítani és szépeket írni róla, de ez volt a munkája, hogy elárulta a hazáját mint minden kommunista. "

Hozod a szokásosat. Sosem volt kommunista, hanem kiélvezte a szocialista rendszerben a népszerűségét. Hogy mivel árulta volna el a hazáját, azt nem tudom.

Gringo 2014.12.27. 18:13:36

Szegény maxval bircának egyre jobban habzik a szája, mert Hofi nem a viktort éltette! :D

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.27. 18:22:15

@Androsz:

Hofi kommunista volt. A rendszerkritikája is balos volt. 1988-ig.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.27. 18:23:13

@Gringo:

Nem én írtam azt a hozzászólást.

Egyébként meg Hofinak is volt egy időszaka, 1989-1990 között, amikor bizony az MSZP ellen beszélt.

1349973572759 · http://bircahang.org 2014.12.27. 18:35:48

Ilyen Hofi féle emberek ma már szerencsére nincsenek. Főleg nem a jelenlegi hatalomhoz közel, mert Orbán Viktor nem tűri el a hízelgést, és a hozzá nem értést. Ezért is sikeres és példaértékű, amit a Fidesz csinál. A kommunistáknak persze nem tetszik.

Orbán Viktort azért nem viccelik meg, mert ő komoly, az egész világon nagyon mélyen tisztelt keresztény ember, és ezt még Észak-Koreában is tisztelik, más mérvadó országokat most nem is említve, mint Törökország, stb.

1349973572759 · http://bircahang.org 2014.12.27. 18:37:03

Hofi összelopkodott egy nagy vagyont, amíg nevettetek rajta, de Orbán inkább keményen dolgozik.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.12.27. 18:43:08

@J.László:
"Hofi csak a kommunista rendszerben tudott jó lenni."
Lófaszt, koma.

A rendszerváltás után 12 évvel halt meg, és bizony, kurva jó volt élete végéig, hónapokra előre nem lehetett jegyet kapni a műsoraira (érdekes módon a mostanában Orbán Viktor seggétől derékig szaros szájú Kerényi Imre volt a színházigazgatója).

Volt a rendszerváltás után kb. 1-2 évnyi megingása, amíg kereste az utat (akkor csak kicsit volt jobb, mint a mostani stand-uposok legjobbjai), de aztán hamar visszatalált a csúcsra.

És a nagyságát az erősen jobbos pályatársak (Fábry, Sándor György) is elismerik és méltatják.

Ma senki sincs, aki csak a közelébe érhetne. A legjobb standuposok is max. a lábujja körméig.

s 2014.12.27. 19:32:41

@maxval bircaman szerkesztő: orbán kurva keményen lop, baszkikám. Annyira, hogy a ráhelke ribancot is sikerült geci sok pénzzel kitömnie. Szerintem ennek csúnya vége lesz, de ténykérdés, hogy már alig várom. Elegem van abból, hogy a befizetett adómból önjelölt császárnék habosítsák a pinájukat. Nem arra van az, ha érted hogyan gondolom. Ha meg nem, az sem akkora baj, majd orbán mellé leszel akasztva, hogy kifejezhessed a párthűséged, te baromi nagy faszökör.

Gringo 2014.12.27. 20:31:36

nem igaz, hogy nem lehet kitiltani ezt a gyalázkodó trollt!

lavór 2014.12.27. 20:55:46

@maxval bircaman szerkesztő:

Még kertvégi stadionra is futja belőle... :D

igazi Ténytár 2014.12.28. 12:47:14

@Bbogas: Igen a képre gondoltam mint nagy poénjára a műsorban. Ha az embert köpte volna le az miben lett volna humor, mondd?

igazi Ténytár 2014.12.28. 12:48:51

@maxval bircaman szerkesztő: Ez most remélem szektasan komoly volt, mert viccnek durva lenne ;-)

VLADISZLAV 2014.12.30. 08:31:33

@emzse3: Pontosan! Kiszúrtam én is.

Sexual Harassment Panda 2017.03.24. 12:45:30

Micsoda ripacs volt ez a senki

VaradiJanos 2017.03.24. 13:06:01

@s: na itt vagy, lumpenke. Hiányzik má egy kis lincselés meg nemi erőszak, ugye? Hogy fogod utóbbit megoldani a kerekesszékedből? Majd rádültetik a foglyul ejtett gazdag luvnyákat?

VaradiJanos 2017.03.24. 13:07:00

Tehetséges magyargyűlölő kutya volt.

sZulamith 2017.03.24. 13:11:03

Remélem azért Hofi békében nyugszik, kevés nap az olyan, amikor nem mondom, hol vagy Hofi Géza? Vicces helyzeteket produkál ez a „kommunizmus” mentes, demokratikus rendszer:)

Rossz napomon előveszem a Hofi albumot, máris szebbnek tűnik a világ, ezerszer is köszönöm.

2017.03.24. 13:14:54

@VaradiJanos: hát a nyilas házmester fajtádat rühellte rendesen, az biztos.

common 2017.03.24. 13:25:20

@Sexual Harassment Panda: A talpára ragadt kutyasz.r lehettél volna csupán...

Killary Fucking Clingon 2017.03.24. 13:37:09

@s: mondjuk az en adombol meg ne adjak jovore 490 milliardot a balos liberalis ratyi kocsogoknek kulturalis tamogatas cimen. Logni meg te is loghatsz valahol tablaval a nyakadban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.24. 13:56:37

Zseniális volt valóban a kommunizmus alatt. Sajnos a demokráciához képtelen volt alkalmazkodni. 1990-től, elkezdett pártpolitizálni és trágárkodni, humora pedig eltűnt. Ekkor színvonala meredeken zuhanni kezdett.

steery 2017.03.24. 14:12:54

"A magyar értelmiség előtt két út áll: az egyik az alkoholizmus, a másik járhatatlan."

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.03.24. 14:25:22

@maxval bircaman felelős szerkesztő: "1990-től meredeken leesett Hofi színvonala, képtelen volt megszokni a demokráciát."

Akkor most megint hasítana! És valóban, a legtöbb vicc ma is megállja a helyét, főleg a stadionos.

Egyébként 3 évente beböffented ugyanazt? Bár mindig ugyanazokat szajkózod.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.03.24. 14:31:12

@VaradiJanos: "Tehetséges magyargyűlölő kutya volt."
Ez a hozzászólás mindent elmondott rólad.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.24. 14:33:42

@Orbán Hazaáruló Viktor:

A legtöbb jó vicce egy diktatúrára volt kitalálva, így egyik se állná meg a helyét. Hofi képtelen volt alkalmazkodni a kommunizmus bukásához.

Nem változott Hofiról avéleményem az utóbbi években.

Voltam egyik utolsó fellépésén, s elborzadtam ahumortalanségán és bunkóságán.

2017.03.24. 14:35:17

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: a büdös komcsi büdös komcsi marad, amíg csak él. Akkor is, ha Szófiába disszidál a mocskos disznaja.

wolves84lb 2017.03.24. 14:56:52

@VaradiJanos: te meg fideszes. Szerintem Hofi nyert veled szemben, magasan.

wolves84lb 2017.03.24. 14:58:49

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Össze-vissza beszélsz, szokás szerint.

"A legtöbb jó vicce egy diktatúrára volt kitalálva, így egyik se állná meg a helyét. Hofi képtelen volt alkalmazkodni a kommunizmus bukásához."

Pont, hogy megállná a helyét a legtöbb poénja, beszólása. Ezért utáljátok ti őt is, még holtában is...mocsok fideszesek...

2017.03.24. 15:39:20

Itt vitatkozik a sülye, hogy melyik idézet kitől van, pedig a legtöbb sima utcai vicc, amit a humoristák szeretnek ellövöldözni a műsorukban, ha beleillik.

bmedve 2017.03.24. 16:07:44

@Valiotanischa: Te magadtól vagy ennyire büdös bunkó, vagy képezted magad? Jó seggnyalást továbbra is az IQ 40-eddel...

Zed is not dead yet 2017.03.24. 16:20:17

Hofit annyira támogatták, hogy saját elmondása szerint is nem egyszer fordult elő, hogy a fellépés után már a hátsó bejáratnál várt rá az URH, aztán elvitték egy kis "beszélgetésre". Aztán amikor végre hazamehetett, akkor mondott ilyeneket, hogy "U'RöHögtem..."

Zed is not dead yet 2017.03.24. 16:21:30

Birkaembert meg minden valódi vagy hamis nickjén kibaszottul rühellem, szervilis, paternalisztikus, demagóg szar.

VaradiJanos 2017.03.24. 17:47:40

@hullajelölt88: nagyapád volt az egyik legvéresebb zsidóbegyűjtő tetű, s van pofád itt házmesterezni?

VaradiJanos 2017.03.24. 17:48:38

@common: de fáj ha köpködik a rühes tetűhintás ikonotokat

VaradiJanos 2017.03.24. 17:49:38

@Orbán Hazaáruló Viktor: igen, elmondta rólam, hogy mi a véleményem a hofi-féle magyargyűlölő ürülékről

VaradiJanos 2017.03.24. 17:50:45

@wolves84lb: hofi egy sudribunkó volt, s tetű is, de buzi nem, nem örülne, hogy itt szopkodjátok

VaradiJanos 2017.03.24. 17:52:12

@Zed is not dead yet: saját elmondása szerint is? Ja, a mocskos besúgók általában dicsekedni szoktak azzal, hogy mocskos besúgók.

megamedve 2017.03.24. 19:25:53

@maxval, a gondolkodó birca: Ritkán értek egyet veled, de most az öreggel kapcsolatban egyetértek a soraiddal.

morph on deer 2017.03.24. 20:00:00

Pontatlan :
"16. -Te figyelj, haver. Magyarországon jobb lett az élet!
-Tényleg?
-Nem, de képzeld el."

Mert:
"16. -Te figyelj, haver!
Képzeld el, hogy Magyarországon jobb lett az élet!
-Tényleg?
-Nem, de képzeld el."

morph on deer 2017.03.24. 20:02:35

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
"Ekkor színvonala meredeken zuhanni kezdett."

Úgy érted, hogy csupán kábé huszonöt jó éve volt?
Szar ügy, tényleg..!

öreg baka nem rakéta 2017.03.25. 01:43:54

@Scagnetti: Ma kupaklala, és rezsiszilárd a hatalom kegyeltje. Mondanak ilyen jókat?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.25. 06:07:41

@wolves84lb:

Nem utálom. sőt le van töltve a teljes életműve s szoktam hallgatni is: zseniális volt a rendszerváltozás előtt.

Halála ,milyen jelentőségű? Nem szabad kritizálni a halott művészt?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.25. 06:09:31

@morph on deer:

Igen, kb. 1988-ig volt jó.

1989-ben már elkezdett direktben politizálni, majd 1992 körül pártpolitizálni is. Szar lett.

midnight coder 2017.03.25. 09:06:56

Hofi tényleg elég tehetséges volt, vannak poénjai amik a ami napig emlékezetesek.

A legjobbakat azért nem láttam sem a postban sem a hozzászólások között:

Na te büdös kulák, látod oda foglak felakasztani! Ha majd egyszer lesz szögünk...

A másik pedig:
www.youtube.com/watch?v=bVAKkeLg3mE

Nagyorrú Barbi 2017.03.25. 10:00:35

@szigetipotyautas: Csak a kezük volt véres a gyilkolászásoktól, meg az akasztófa kötele kilógott a zsebükből. Ennyit az ő gerincességükről...

Nagyorrú Barbi 2017.03.25. 10:05:15

@s: Ezt az intelligenciát látom a kültelki egyetemen verték beléd...

medium size devil 2017.03.25. 10:09:12

@JohnHenry: Keresd meg magad te bunko ne masokat partogtass.

medium size devil 2017.03.25. 10:25:07

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Tevedsz birkabaszo, Hofi '89 utan is jo volt. A "rendszervaltas" ugyanugy tele volt visszassagokkal mint a Kadar rendszer (egy tarsadalom nem tud kibujni a borebol egyik-pillanatrol a masikra csak azert mert bevezetik a tobbpartrendszert) es Hofi jo erzekkel adta elo ezeket is. Talaloan figurazta ki az uj jelensegeket de konkret szemelyeket is, pl. Kover Laszlo ("juropien men"). Horthy ujratemetesrol: "..megirta az ujsag milyen sokan voltak.. jottek volna tobben is csak nem ertek vissza idoben a Don-kanyarbol..".

medium size devil 2017.03.25. 10:41:11

@kigyurt álat: Hofi nem volt kirakathumorista es foleg nem kozepszeru. Az se igaz, hogy mestersegesen nem volt konkurrenciaja ezert tudott ennyire jol ervenyesulni. Rengeteg kortars humorista volt, Hofit a zsenialis lenyegmegjelenito kepessege emelte ki, a cinizmusa mogul is kierezheto humanizmus, az egyszeru embereket nyelven (is) erto, Oket nem lekezelo hanem Veluk szolidaris intelligencia, eloadoi adottsagok (organum, mimika, stb.). Kaboson, Kooson, stb. is lehetett rohogni de max. az eros kozepszeruseget kepviseltek, Hofi kaliberekkel nagyobb eloado volt.

midnight coder 2017.03.25. 10:42:39

@medium size devil: A gengszterváltás valóban tele volt visszásságokkal, de arról Hofi elég mélyen kussolt. Én legalábbis nem emlékszem, ahogy felemelte volna a szavát az ország MSZP általi szétlopása ellen.

medium size devil 2017.03.25. 10:44:13

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "1992 korul elkezdett partpolitizalni" - elotte is ezt tette. Mufajilag a politikai humort muvelte ugyanis.

medium size devil 2017.03.25. 10:54:09

@midnight coder: Az MSZP nem lopott szet semmit, ahogy a Fidesz se. A kapzsisag nem vilagnezeti kerdes, jobb/bal, stb. csak marketing csomagolas amivel a bunozok elnyerik a sopredek bizalmat es kijatsszak Oket egymas ellen. Ok lopnak, a csurhe meg egymas pufoli.
Az orszag kiarusitasa egy bargyu tulspilazott legenda. Hogy lehet jol megoldani az allami vagyon szuksegszeru ertekesiteset egy olyan rendszerben ahol (hivatalosan) nem alakulhatott ki az ehhez megfelelo adottsagokkal (magantokevel, piaci pozicioval, stb.) rendelkezo vasarloi kor?
Hogy tudott volna megmenteni egy eladosodott es piacat veszto allami nagyvallalatot egy partallam altal kinevezett burokratikus menedzsment?

midnight coder 2017.03.25. 11:10:21

@medium size devil: Nyilván nem a párt lop, hanem az vezető politikusok, illetve a gengszterváltás egy speciális eset volt, a jó elvtársi kapcsolatokon keresztül lehetett akkortájt nagy vagyonokra szert tenni.

Hogy hogy lehetett volna megoldani nem tudom, de az tény, hogy ahogy megoldották - azaz az értékes vagyon szarért-húgyért való elkótyavetyélésével, úgy hogy közben sem az államadósság nm csökkent, sem az életszínvonal nem nőtt, sem a hazai gazdaság nem épült ki, csak szépen eltűnt az ország vagyona és pár jó elvtárs megtollasodott - katasztrófának bizonyult, és nem kis mértékben oka a mai sanyarú helyzetnek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.25. 11:15:41

@medium size devil:

Leírtam álláspontomat, szerintem szar volt Hofi a demokráciában: anyázott, trágárkodott, pártpolitizált.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.25. 11:22:22

@medium size devil:

Ami nem gond. Ez a közéleti humor, de ez nem ugyanaz, mint a párthumor.

Hofi mindenben a ballibeket támogatta. Kb. ugyanolyan szar volt, mint Szuhay Balázs, aki az ellenoldalon csinálta ugyanezt.

Lehet persze csinálni, de ez ritkán jó.

medium size devil 2017.03.25. 11:32:23

@midnight coder: Az ok a magyarok csicska mentalitas volt, a szovjet diktaturanak valo kiszolgaltatottsag, annak elturese es kiszolgalasa. Az orszag gazdat cserelt, Azsia helyett Europa, az uj gazdak ujraszerveztek a regi cseledek eletet, ilyen a szolgasors.
Tetszettunk volna kivivni a szabadsagot magunktol. A nyugati tokesnek csak a hazai tokes lehet az ellensulya de az nem volt mert ugye csicska Mo. a sajat hagyomanyait es kvalitasait megtagadva alavetett gyarmatkent a magantulajdont (alapceto emberi jog!) tagado dogmatikus rendszert epitett ki. Vae victis!

medium size devil 2017.03.25. 11:40:01

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Jol tette es nekunk tetszett. Mindig is elt a "tragarkodassal" (persze ez kinek mit jelent, izlesek es pofonok..), de nem vitte tulzasba, a poenokat nem helyettesitette hanem feldobta vele, szerintem ez rendben van. Ezt az otvar libsizos dumat meg dugd fel magadnak, Hofi kvalitasaihoz ez meltatlan. Nem Hofi tehett rola, hogy az intelligencua inkabb ballib oldalon csoportosult es a "nemzeti oldal" a primitiv bunko csocselek tabora volt inkabb.

medium size devil 2017.03.25. 11:50:27

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

"Ez a közéleti humor, de ez nem ugyanaz, mint a párthumor" - a tavolbol is erzem a verejtekszagot ahogy erolkodsz ezekkel a fogalmi skatulyakkal definicio kiraly. Lazulj el es mondogasd magadban: Hofi egy zseni volt en pedig egy nyomorult rovidpocsu jelentektelen kis szobatudosm

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.25. 12:02:02

@medium size devil:

Nyugodj le szerintem. Nevetséges, hogy a hozzád hasonló fanatikus ballibek mennyire képesek hamis idolok előtt megalázni magukat.

Duplaxiii 2017.03.25. 12:15:30

Félelemetes, ahogy megint sok, a kort meg nem élő vagy abban genny szerepet játszó úgy osztja az észt, hogy minimális ismeretei sincsenek arról és még azóta sem olvasott utána...
A megelékezés viszont aranyos, majd kiderül hányan teszi ezt meg, mert a hatalom nem fogja!
Kicsit bugyuta dolog Hofi-idézetek közé berakni több ismert viccet, mert azokat ő csak elmondta, nem hozzá köthető.
De adok egyet tőle, és ezt küldöm ennek a buta birkának is, a kádári szerepet 56 utánról meg sem próbálom neki elmagyarázni, hagyjuk őt a kis fizetett troll világában, tudjuk hogy vagy ő, vagy az anyják valami társadalmi besúgók lehettek. Esetleg román ügynök a pali...
Szóval egy gyöngyszem már az új világból:
...
Madách Kamara, Hofi est.
Megy az előadás, egyszer csak hofi leáll, és vár.
Kisétál a színpad széléhez eé leszól a közönségnek:
Apropó!
MDF-esek!
Lehet menni fogatmosni!
Itt az új SEGG!!!!
És folytatja a műsorát.
...
Ez 1994-ben a választások után történt.

Duplaxiii 2017.03.25. 12:28:00

@midnight coder:
Azért ne vesd már el a súlyt! Ne menjél le bircába!
Gengxterváltás, kussolás, mszp szétlopás?
A szétlopás = 1986 utántól az mszmp (Németh Miklós, Medgyesi és a többiek) majd antalllllljóska és csapata. Az mszp nem lopott szét semmit, hanem az mszmp "átalakulásával" - ami meg ma már tudjuk bm-es tervek alapján létrehozott és irányított folyamatok része, például mdf létrehozása, orbánbeszéd a temetésen, a fideszes gyerekek megvédése, páytolgatása) - a kiszesek vállalkozásokba szétpakolt vezetői (gyujcsány és sokan a maiak közül), az állami cégek kamuprivatizációi, az érintettek kárpótlási jegyes és korrupt hiteles átszervezése volt a lopás, ami akkor az alakulgató mszp-t nem közvetlenül érintette. Hogy aztán kik léptek be az előbbiekért felelősök közül, az egy másik kérdés. Horn már csak befejezte (ami az aláírt szerződéseket, az mdf által nullára írt gazdaságunk miatti bokroscsomagot jelentette), ha felelősök, akkor tedd már a vérpadra melléjük a mszmpt, az mdf-et, a kisgazdákat és a többit, aki az első 4 évben szépen felhízalta magát!
Hofi meg akkor nem azért nem szerepelt, mert nem akart, hanem mert a tévé, a média, a színházak is az átalakulást végezték, voltak ugyanúgy Hofi előadások, de te és és a taxisblokádon, a alkoholista belügyminiszteren, a torgyáni agymenéseken, a csurkai nácik elszakadásán, az mszdp elnöki körtáncán vagy a kdnpsek már látható agyhalott megjelenésén röhögtünk, nem pedig Hofin.
Én 90-94 között kétszer is voltam Hofin, és a színház akkor is pótszékekkel működött!

Helyszíni zsemle 2017.03.25. 13:20:52

Emlékszem, gyerekkoromban, mennyit röhögtünk rajta, pedig egy szót sem értetünk az 50-es évek kulákos Rákosis poénjaiból. Fucsa mód részben az előadás miatt, részben pont azért röhögtünk, mert semmit sem tudtunk arról a világról.

Az abszolut csúcs poén a : A POFÁD BEFOGOD BÜDÖS PARASZT A SZÁMOT MOND.

Rohadt szálkás kulák. Anyád halőr volt mi ?
Óda leszel felakasztva, ha majd egyszer lesz szögünk.
- Útógyujtásod van mi ? Na majd állítok rajtad.

A tizenégy malacból tízet exportálunk, a többit meg megeszük mi.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2017.03.26. 03:48:07

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Jaaa, értem. Tehát Hofi addig volt jó, amíg a számodra ellenoldal volt a célpont. Onnantól, hogy a tieid voltak hatalmon, ezért őket osztotta, hirtelen rossz lett. Logikuuuus.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.26. 08:09:55

@Giggsy:

Tévedsz. A 90-es évek elején aoznos oldalon álltam Hofival, én is ballib volt. Ennek ellenére nem tetszett.

medium size devil 2017.03.26. 13:25:23

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Beteges ez a skatulyazos cimkezgetos mechanikus hozzaallasod. Hofi nem volt semmifele "ballib" es barmifele ilyen kategorizalas, izzadsagszagu besorolas alkalmatlan es meltatlan Vele kapcsolatban. Komolyan mondom Neked inkabb egy konzervuzem raktaraban kene dolgoznod ahol kivaloan ervenyesulnel a kis rendszerezos, csoportositos defekteddel.

medium size devil 2017.03.26. 14:16:36

@Duplaxiii: Annyit tennek hozza mivel paran itt pitianer modon a "rendszervaltas" utani teljesitmenyet mericskelik a korabbi idoszakhoz, hogy ezidotajt mar betegeskedett, pl. atesett egy szivmuteten is.

PuZsu61 2018.01.27. 17:30:01

"Aki sokat beszél az hazudik is, aki hazudik az lop is, aki hazudik és lop is és sokat beszél, az politiKUSS...." és "Ha keveset lopsz, tolvaj vagy, ha milliókat, akkor politikus! :P /Hofi Géza/
Vajon mikor mondta ezeket? Mert nagyon aktuális!!!