Forrest Gump(1994): a tollpihe, ami a film elején és végén látható. Remekül keretbe foglalja az egészet, valamint tekinthetünk rá metaforaként is Forrest életére.
A tetovált lány(2011) David Fincher- verziójában a Hedestadt- ban rögzített igazi téli felvételeket tették még ridegebbé, az eredmény magáért beszél.
Oliver Reed a Gladiátor(2000) forgatása közben elhalálozott, ezért az utó-munkák során effektekkel tették teljessé jelenetetit és alakítását.
Javier Bardem a Skyfall(2012) Silvájaként megmutatja valódi arcát, amit egy cián kapszula elrágása eredményezett. Kiveszi a protézist az arcából, az eredmény pedig sokkoló, ugyanakkor folyamatosan azon agyalsz, hogy akkor ez most CGI vagy sem. Elárulom, hogy az.
Azt tudod, hogy a Titanic(1997) tele van számítógépes effektekkel, azt viszont nem, hogy mikor a hajó belsejébe tör be a víz, abból egy csomó jelenetet is így oldottak meg.
A tégla(2006) legvégén egy patkány mászik végig Matt Damon ablakában. Az üzenetét mindenki vonja le maga, a rágcsáló azonban nem valós.
Az Egy csodálatos elme(2001) babás jelenete egy üres kádban lett leforgatva, amit aztán digitálisan töltöttek fel. Az effekt meggyőző és az egész van annyira rémisztő, hogy egy pillanatig se gondolkozz rajta, hogy igazi-e vagy sem.
A Vatikán nem engedélyezte a Da Vinci-kód(2006) stábjának, hogy szent helyeken filmezzenek, ezért a benne látható Szent Sulpice templom teljes egészében komputer-animáció.
Lindsay Lohan melleit a Disney utólag kisebbítette a Kicsi kocsi- Tele a tank(2005) kedvéért. A gyerekek jól jártak, apuék nem.
Jennifer Conelly digitális könnycseppeket hullajt a Véres gyémánt(2006) drámai telefonhívásos jelenetében.
Nem mind kockahas, ami annak látszik, a 300(2006) hőseire is ráfért az utómunka, akárhogy is edzettek a szerepre.
Az ember gyermekében(2006), mikor végre hosszú évek után világra jön egy baba, az bizony CGI, ellenben hihetetlenül élethű.
Di Caprioék hajóval közelednek a sziget felé a Viharszigetben(2010), ami egy az egyben számítógépes trükk.
Tobey Maguire kopasz feje és béna parókája is digitális a Félelem és reszketés Las Vegasban(1996) elején.
A sorsügynökség(2011) fináléjában Emily Blunt és Matt Damon menekülése közben a háttérben látható utcaképek többsége CGI.
A Bőrnyakúak(2005) skorpióharca teljes egészében animált.
A Pi életében(2012) folyamatosan fingod sincs, hogy mikor valódi tigris Richard Parker.